چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۰۹۷
پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

فکرشهر: دبیر اجرایی همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس گفت: کتاب چکیده مقاله‌های ارسال شده به این همایش منتشر شده و مجموعه مقالات کامل نیز پس از پایان یافتن داوری برای استفاده جامعه علمی منتشر می‌شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس، حسن الهیاری عصر پنج‌شنبه در پایان این همایش ۲ روزه گفت: پیش‌بینی می‌شود با پایان یافتن داوری علمی، ۸۰ مقاله کامل در زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی در این مجموعه منتشر شود.

وی اظهار کرد:  این همایش در سطح بسیار استانداردی برگزار شد و با پوشش رسانه‌ای مناسب، بازخورد خوبی در مجامع رسانه‌ای و علمی داشت.

الهیاری افزود: استقبال پژوهشگران و محققان از همایش بین‌المللی خلیج فارس فوق‌العاده بود و امیدواریم با استقرار دبیر خانه دائمی این همایش در دانشگاه خلیج فارس، شاهد برگزاری ۲ سالانه این همایش به طور مداوم باشیم.

دبیر اجرایی همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس اضافه کرد: در این همایش  ۵ پژوهشگر خارجی به صورت حضوری و ۳ محقق نیز به صورت وبیناری مقاله‌های خود را ارائه کردند.

 همایش بین‌المللی  تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس ( بسترهای تاریخی مناسبات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خلیج فارس) به همت گروه تاریخ دانشگاه خلیج فارس بوشهر طی ۲ روز در بوشهر و بندر سیراف برگزار شد و در این قالب ۶ نشست تخصصی با موضوع‌های تعاملات تاریخی خلیج فارس با حوزه فرامنطقه‌ای، تعاملات تاریخی خلیج فارس با حوزه های مرکزی، منطقه ای و فرا منطقه‌ای در دوره‌های اسلامی و معاصر، تاریخ اجتماعی، فرهنگی خلیج فارس در دوره معاصر، تاریخ اجتماعی و فرهنگی خلیج فارس و باستان‌شناسی و تاریخ باستانی خلیج فارس برپا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر