سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاد دانشگاه تربیت مدرس کم فروشی در آموزش و پرورش را به بهانه پایین بودن حقوق مناسب ندانست و گفت: تولید ثروت از علم، صداقت در گفتار و رفتار، حفظ حلال و حرام و حضور در محافل اجتماعی می‌تواند باعث بهروزی مردم بویژه فرهنگیان شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسن دانایی‌فرد ظهر امروز در مراسم تجلیل از فرهنگیان بردخون اظهار داشت: مقام معلّم قابل ستایش نیست زیرا راه پیشرفت انسان را هموار می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۲۲
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱

فکرشهر: استاد دانشگاه تربیت مدرس کم فروشی در آموزش و پرورش را به بهانه پایین بودن حقوق مناسب ندانست و گفت: تولید ثروت از علم، صداقت در گفتار و رفتار، حفظ حلال و حرام و حضور در محافل اجتماعی می‌تواند باعث بهروزی مردم بویژه فرهنگیان شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن دانایی‌فرد ظهر امروز در مراسم تجلیل از فرهنگیان بردخون اظهار داشت: مقام معلّم قابل ستایش نیست زیرا راه پیشرفت انسان را هموار می‌کند.

\n\n

وی افزود: دستگاه تعلیم و تربیت ملی مانند سیستمی منظم داده‌ها را می‌گیرد و انسان‌سازی می‌کند که مدیریت کلان است و شایستگی را به انسان تزریق و ورود افراد را به سیستم‌ها مجاز می‌کند.

\n\n

وی با بیان عدم تحقق عملکرد ملی اضافه کرد: برخی اوقات رفاه عینی و رفاه ذهنی ایجاد نمی‌شود و بزرگ‌ترین سرمایه بشر که آرامش خاطر است تحقق نمی‌یابد و هرچه سواد و فهم بیشتر می‌شود دعواها افزایش پیدا می‌کند و رفتارها به متانت نمی‌رسد.

\n\n

استاد دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه ظرفیت‌ها برای کشور مناسب نیست، ادامه داد: اگر ظرفیت و زیرساخت‌ها براساس قانون اساسی و ولایت فقیه ایجاد شود نظام تعلیم و تربیت راه خود را به خوبی پیدا می‌کند.

\n\n

دانایی‌فرد با اشاره به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌ها گفت: اگر ظرفیت‌های زیرساختی خداباوری و ترس از خدا، دین پذیری، پذیرش ولی، ظرفیت انتظار در فرهنگیان ایجاد شود منجر به ظرفیت اندیشیدن، مشاهده عالم، روانشناختی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، تعامل و همنشینی با دیگران خواهد شد.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی کم فروشی در آموزش و پرورش را به بهانه پایین بودن حقوق مناسب ندانست و افزود: انجام واجبات و دستگیری دیگران، پایبندی و اجرای حکم خدا، ایجاد زمینه پذیرش ولی، تولید ثروت از علم، صداقت در گفتار و رفتار، حفظ حلال و حرام و حضور در محافل اجتماعی می‌تواند باعث بهروزی مردم بویژه فرهنگیان شود.

\n\n

استاد دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: دانش آموز باید به معلمان خود افتخار کند و معلمان نیز باید حرمت خود را نگه دارند و همواره با طرح درس در کلاس حاضر شوند زیرا بی‌حرمتی به کلاس بی‌حرمتی به معلمان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر