جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۴۱۱
سه‌شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مردم وفادار به نظام و ولایت اجازه تحقق هدف‌های دشمن را در این استان نداده‌اند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر،  محمد تقی ایرانی در مراسم تجلیل از مجریان طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران افزود: نقش دشمن باید در این شرایط با بصیرت و هوشیاری شناسایی و با آن مقابله شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به پیوند مردم با مسئولان نظام اظهار کرد: مرزبانان شجاع استان بوشهر بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب اجازه عملیاتی شدن توطئه دشمنان را نمی‌دهند و آرامش و امنیت کنونی این استان با همکاری و درایت مردم محقق شده است.

ایرانی ادامه داد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی به‌عنوان راه صحیح و درست انسانیت در منطقه و برای مظلومان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه‌های گوناگون حافظ ناموس کشور و نظام است گفت: شهدا و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اوج دینداری و وطن پرستی را با جان خود نشان دادند.

ایرانی اضافه کرد: امروز نیز هر کجا مشکل و یا آسیبی وجود داشته باشد با حضور سپاه پاسداران و بسیج مردمی با موفقیت مشکل برطرف می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نظام جمهوری اسلامی از بحران‌ها و مشکلات طراحی دشمنان عبور کرده است.

وی با قدردانی از تلاش سپاه پاسداران در حوزه‌های دفاعی و نظامی بیان کرد: سبز پوشان سپاه پاسداران ترس و هراس در دل دشمنان از جمله رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و ایادی آن انداخته که نشان از اقتدار ملت ایران است.

وی خدمت به محرومان و نیازمندان را  رسالت و وظیفه همگانی دانست و اضافه کرد: سپاه پاسداران در همه عرصه‌های نظام نقش‌آفرینی کرده و امروز در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی مشارکت دارد که خدمات آنان درخور تحسین و سپاس است.

ایرانی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۴۰ هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان استان بوشهر قرار گرفت که ۳۶ هزار بسته آن از سوی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تهیه و توزیع شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همچنین در این مدت ۶۰۰ هزار دست غذای گرم و ۵۷ هزار بسته معیشتی نیز از سوی کمیته امداد استان بوشهر در بین نیازمندان توزیع شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر