شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۵۲۷
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: تغییر نام بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان شایعه است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، دکتر سیده معصومه هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در شیروان، در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییر نام بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی درباره این مطلب اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و جز اینکه در حد یک شایعه در جلسات نقل قول می شود، نیست.

معصومه هاشمی گفت: نامگذاری این گونه موضوعات و مشابه آن باید در جلسات تخصصی خود در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها مطرح و مورد تایید اعضا قرار بگیرد که ما هم عضوی از این شورا هستیم.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجوز پذیرش بیماران خارجی را به این بیمارستان واگذار کرده و اکنون درمان بیماران خارجی نیز در آن انجام می شود.

گفتنی است این بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی ۱۰ هکتار وسعت داشته و زیربنای ۱۸ هزار متر مربع در ۵ طبقه دارد که در سال ۹۶ توسط وزیر بهداشت وقت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

افزایش شاخص های درمانی استان، کاهش سفرهای درمانی به خارج از استان و همچنین خدمات دهی به مسافران و زائران حرم رضوی، استان های شمالی و... از اهداف احداث بیمارستان بود که برای ساخت آن بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر