جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
بامداد پنج شنبه رخ داد:
وی گفت: این آتش سوزی به مدت 45 دقیقه ادامه داشت و توسط امدادگران دو ایستگاه آتش نشانی این شهر مهار و خاموش شد...
کد خبر: ۱۱۳۵۹
پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰

فکرشهر: بامداد پنج شنبه ترانس یکی از پست های برق برازجان آتش گرفت و برای دقایقی دشتستان به خاموشی فرو رفت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، بامداد پنج شنبه 17 اردیبهشت ماه 94،  برای دقایقی دشتستان به خاموشی فرو رفت که علت آن آتش سوزی در یکی از ترانس های پست انتقال برق شهر برازجان از سمت بوشهر اعلام شده است.

\n\n

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان گفت: در ساعت 00:20 بامداد پنج شنبه، آژیر های آتشنشانی شهر برازجان به نشانه بروز حادثه به صداد درآمد که بلا فاصله  پس از اطلاع از محل حادثه دو اکیپ شامل چهار خودرو آتشنشانی از دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

\n\n

وی گفت: این آتش سوزی به مدت 45 دقیقه ادامه داشت و توسط امدادگران دو ایستگاه آتش نشانی این شهر مهار و خاموش شد.

\n\n

بهروز ابوالفتحی افزود: خاموش کردن آتش توسط خودروهای اطفای حریق و با استفاده از فوم صورت گرفت.

\n\n

به نوشته ی ناصرون و به گفته یکی از کارشناسان شرکت توزیع برق استان بوشهر، علت بروز حادثه اتصالی در تب یکی از ترانس های این مرکز گزارش شده که منجر به تخریب کابل های خروجی از این پست شده است.

\n\n

وی در ادامه افزود: بعد از بروز حادثه تکنسین های مجرب اداره برق مشغول تعمیرات لازم بر روی این ترانس آسیب دیده شده اند که انتظار می رود طی یک هفته آینده به مدار بازگردد.چ

\n\n

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دشتستان نیز در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: آتش سوزی بامداد روز پنجشنبه در پست برق ورودی شهر برازجان 40 میلیارد ریال خسارت برجا گذاشت.

\n\n

عبدالحمید کریم آزاد افزود: این حادثه درساعت 20 دقیقه بامداد رخ داد که باعث نوسانات و قطعی برق در نقاطی از شهر برازجان و روستاهای اطراف شد.

\n\n

وی اضافه کرد: دربرخی نقاط شهر برازجان قطعی برق پس زمان کوتاهی برطرف اما در نقاط نزدیک به پست و روستاهای اطراف سه ساعت به درازا انجامید.

\n\n

کریم آزاد بیان کرد: علت حادثه آتش سوزی پست برق برازجان توسط کارشناسان در دست بررسی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر