پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نمازگزاران دشتستان همزمان با نمازگزاران سراسر کشور، با برپایی راهپیمایی باشکوه جنایات آل‌سعود را محکوم کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، نمازگزاران شهرستان دشتستان در شهرهای مختلف این شهرستان پس از اقامه نماز جمعه، با برپایی راهپیمایی با شکوه، جنایات آل سعود و سکوت استکبار جهانی در کشتار مردم بی‌دفاع یمن را محکوم کردند.\n\nمردم نمازگزار و مومن برازجان در مرکز دشتستان با سر دادن شعارهای "مرگ بر آل‌سعود»، «مرگ بر رژیم صهیونیستی»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر استکبار» جنایت رژیم آل‌سعود را در کشتار مردم یمن به شدت محکوم کردند.
کد خبر: ۱۱۳۶۹
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸

فکرشهر: نمازگزاران دشتستان همزمان با نمازگزاران سراسر کشور، با برپایی راهپیمایی باشکوه جنایات آل‌سعود را محکوم کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نمازگزاران شهرستان دشتستان در شهرهای مختلف این شهرستان پس از اقامه نماز جمعه، با برپایی راهپیمایی با شکوه، جنایات آل سعود و سکوت استکبار جهانی در کشتار مردم بی‌دفاع یمن را محکوم کردند.

\n\n

مردم نمازگزار و مومن برازجان در مرکز دشتستان با سر دادن شعارهای "مرگ بر آل‌سعود»، «مرگ بر رژیم صهیونیستی»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر استکبار» جنایت رژیم آل‌سعود را در کشتار مردم یمن به شدت محکوم کردند.

\n\n

امام جمعه برازجان در جمع راهپیمایان با محکومیت جنایات آل‌سعود اظهار داشت: جنایات عربستان سعودی در کشتار ملت مسلمان و بی‌دفاع و مظلوم یمن به هیچ وجه توجیه‌پذیر نیست و همه باید این اقدامات را محکوم کنیم.

\n\n

حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: بحث ممنوعیت ارسال سوخت، دارو و کمک‌های بشردوستانه به یمن باید از طریق مجامع جهانی محکوم شود.

\n\n

وی گفت: در جنایات اخیر عربستان در یمن، بیش از 10 هزار کشته و مجروح بر جای گذاشته شده و 8 هزار خانه و مسجد و مدرسه ویران شده‌اند و این اصلا قابل توجیه نیست.

\n\n

امام جمعه برازجان یادآور شد: سکوت مرگبار رسانه‌های خارجی در برابر جنایات آل‌سعود شرم‌آور است و ما همواره در کنار مظلومان بوده و خواهیم بود.

\n\n

مصلح افزود: با برپایی این راهپیمایی، به مردم یمن اعلام می‌کنیم که در کنار مردم یمن خواهیم بود.

\n\n

به نوشته ی فارس، در سایر شهرهای دشتستان نیز مردم با حضور در راهپیمایی، جنایات آل‌سعود را محکوم کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر