پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسوول دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای اسلامی گفت: انتقال پروژه پتروشیمی گناوه به نقطه دیگری از استان بوشهر که در محافل و فضاهای مجازی انتشار یافته، صحت ندارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، ابراهیم ملک زاده روزشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: براساس پیگیری نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای اسلامی برای تسریع دراجرای این پروژه هم اینک مکان جدیدی در شهرستان گناوه برای اجرای پروژه پتروشیمی این شهرستان جانمایی و سرمایه گذار جدید آن مشخص شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۱
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: مسوول دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای اسلامی گفت: انتقال پروژه پتروشیمی گناوه به نقطه دیگری از استان بوشهر که در محافل و فضاهای مجازی انتشار یافته، صحت ندارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ابراهیم ملک زاده روزشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: براساس پیگیری نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای اسلامی برای تسریع دراجرای این پروژه هم اینک مکان جدیدی در شهرستان گناوه برای اجرای پروژه پتروشیمی این شهرستان جانمایی و سرمایه گذار جدید آن مشخص شده است.

\n\n

وی اضافه کرد: خروج این پروژه از شهرستان گناوه منتفی است زیرا سوخت آن از جزیره خارگ تامین و سوخت پتروشیمی دشتستان نیز باید از طریق گناوه تامین شود.

\n\n

وی اظهارکرد: پروژه پتروشیمی که در مرحله اول قراربود در مجاور یکی از روستاهای این شهرستان احداث شود، به دلیل همجواری با شهرهای گناوه و بندرریگ، نبودن فضای مناسب و آلایندگی امکان پذیر نشد.

\n\n

مسوول دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم درمجلس شورای اسلامی در گناوه گفت: اراضی شمال گناوه نیز از دیگر پیشنهادها برای احداث پتروشیمی بود که با استعلام های لازم از شرکت سرمایه گذار به دلیل قرارگرفتن در پهنه گردشگری، از سوی کمیته امور زیربنایی استانداری تایید نشد.

\n\n

وی بیان کرد: مکان جدید احداث این پروژه در شهرستان گناوه هم جانمایی و هم سرمایه گذار آن مشخص شده که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.

\n\n

ملک زاده گفت: اطلاع رسانی دراین زمینه به خاطر پاسخ به شبهاتی مبنی بر این است که نماینده مردم این منطقه درمجلس پروژه پتروشیمی گناوه را به بوشهر منتقل کرده درفضاهای مجازی انتشاریافته بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر