سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اورژانس و فوریت های پزشکی دشتستان استان بوشهر گفت: جوانی 24ساله عصر روز گذشته در منطقه شنا ممنوع دریاقلی رودخانه دالکی این شهرستان غرق شد و جان خود را از دست داد...
کد خبر: ۱۱۳۹۳
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: رییس اورژانس و فوریت های پزشکی دشتستان استان بوشهر گفت: جوانی 24ساله عصر روز گذشته در منطقه شنا ممنوع دریاقلی رودخانه دالکی این شهرستان غرق شد و جان خود را از دست داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدعلی دهقان روز شنبه درگفت وگو با ایرنا، افزود: این جوان برازجانی که به همراه دوستانش برای شنا وارد رودخانه شده بود به علت عمق زیاد آب و ناآشنایی به فن شنا غرق شد.

\n\n

وی اضافه کرد: این حادثه در ساعت 18 روز گذشته رخ داد و فرد غرق شده توسط نیروهای مردمی و دوستانش که باهم شنا می کردند، از آب بیرون کشیده شده بود.

\n\n

رییس اورژانس و فوریت های پزشکی دشتستان ادامه داد: نیروهای اورژانس 115 منطقه قلعه سفید در سریعترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند و اما تلاش های زیاد امدادگران برای نجات جان این جوان بی ثمر ماند و جان خود را از دست داد.

\n\n

وی یادآورشد: روز پنجشنبه هفته گذشته نیز یک جوان 18 ساله در کانال های آبیاری بخش آّبپخش دشتستان غرق شد جان سپرد.

\n\n

دهقان گفت: بی توجهی جوانان و خانواده ها نسبت به هشدارهایی که در مورد خطر ورود افراد نا آشنا به شنا در رودخانه ها و کانال های آبیاری داده می شود، باعث شده تا سالانه بویژه با رسیدن فصل گرما شاهد چنین حوادث ناگواری هستیم. 

\n\n

با وجود اعلام ممنوعیت شنا در رودخانه ها و کانال های آبیاری در استان بوشهر از سوی شرکت آب منطقه ای این استان اما از آغاز سال جاری تاکنون هشت نفر براثر غرق شدگی در این رودخانه ها و کانال ها جان خود را از دست داده اند.

\n\n

در فروردین امسال نیز رودخانه دالکی چهار قربانی داشته است.

\n\n

رودخانه دالکی در شهرستان دشتستان در شرق استان بوشهر جاری است و منبع تامین آب نخیلات این شهرستان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر