دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار جم از مشاهده آلودگی‌های نفتی در اطراف پالایشگاه جم خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالله نادری صبح امروز در نشست کارگروه پسماند جم اظهار داشت: شهرستان جم از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در سطح استان و حتی کشور است و به ویژه در حوزه انرژی جایگاه خاصی در کشور دارد.\n\nوی افزود: بیش از 25 درصد گاز کشور در این شهرستان فرآورش و تصفیه می‌شود و روز به روز شاهد موفقیت و اعتلای بیشتر این شهرستان در سطح کشور هستیم.
کد خبر: ۱۱۳۹۸
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: فرماندار جم از مشاهده آلودگی‌های نفتی در اطراف پالایشگاه جم خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالله نادری صبح امروز در نشست کارگروه پسماند جم اظهار داشت: شهرستان جم از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در سطح استان و حتی کشور است و به ویژه در حوزه انرژی جایگاه خاصی در کشور دارد.

\n\n

وی افزود: بیش از 25 درصد گاز کشور در این شهرستان فرآورش و تصفیه می‌شود و روز به روز شاهد موفقیت و اعتلای بیشتر این شهرستان در سطح کشور هستیم.

\n\n

فرماندار جم با اشاره به وجود آلودگی‌های نفتی در مناطق پیرامونی شرکت پالایشگاه گاز فجر جم خاطرنشان کرد: از مدیران پالایشگاه انتظار داریم نسبت به رفع آلایندگی‌های زیست‌محیطی در این مجموعه جلوگیری کنند.

\n\n

نادری تصریح کرد: مردم این شهرستان از وضعیت آلاینده‌های زیست‌محیطی نگرانی دارند و مدیران پالایشگاه و مسئولان زیست‌محیطی این منطقه باید چاره‌ای اساسی برای رفع مشکلات بیندیشند.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی از مشاهده آلودگی‌های نفتی در اطراف پالایشگاه جم خبر داد و اضافه کرد: طی روزهای اخیر، گزارش‌های زیادی از سوی مردم در زمینه مشاهده آلودگی‌های نفتی در اطراف مجموعه پالایشگاه جم دریافت کرده‌ایم که این موضوع موجب نگرانی مردم در این شهرستان شده است.

\n\n

فرماندار جم افزود: پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات زیست‌محیطی در این محدوده انجام گرفته و امیدواریم با تلاش مسئولان پالایشگاه شاهد رفع این مشکلات در کمترین زمان ممکن باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر