پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختلاف در شورای شهر گناوه ادامه دارد؛
فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: با توجه به حواشی و مباحثی که پس از انتخاب شهردار جدید این بندر دربین اعضای شورای اسلامی شهر بوجودآمده، کمیته انطباق مصوبات شورا مستقر در ...
کد خبر: ۱۱۴۰۸
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: با توجه به حواشی و مباحثی که پس از انتخاب شهردار جدید این بندر دربین اعضای شورای اسلامی شهر بوجودآمده، کمیته انطباق مصوبات شورا مستقر در فرمانداری تصمیم و نظر نهایی را درباره صورت جلسه ارسالی به فرمانداری اعلام خواهد کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح الله نوروزی روز شنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: صورت جلسه شورای شهر در مورد انتخاب شهردار جدید به فرمانداری رسیده و کمیته انطباق با تشکیل جلسه ای نظر کارشناسی خود را در باره آن اعلام می کند.

\n\n

وی یادآورشد: پس از برگزاری این نشست هر نتیجه ای بدست آید، اطلاع رسانی می شود.

\n\n

سه شنبه هفته گذشته درجلسه ای با حضور 9 عضو شورای اسلامی شهر گناوه ، ابراهیم احمدی با پنج رای به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد. 

\n\n

پس از پایان این جلسه خبرهایی در بین محافل پخش شد که برخی از اعضا حاضر به امضای صورتجلسه نشدند و تنها پنج نفر آن را امضا و چهار تن از اعضای شورای اسلامی شهر گناوه که به گزینه دیگر رای داده بودند، حاضر به امضای صورت جلسه نشدند و در نهایت با امضای پنج عضو به فرمانداری ارسال شده است.

\n\n

باتوجه به حواشی پیش آمده باید منتظر ماند که کمیته انطباق در فرمانداری گناوه پیرامون انتخاب شهردار جدید این بندر چه تصمیمی خواهد گرفت. 

\n\n

شورای اسلامی شهر گناوه از بهمن ماه گذشته و درپی استیضاح شهردار سابق، در تب و تاب تعیین شهردار جدید بسر می برد تا این که پس از کش وقوس های فراوان ازبین 12 گزینه مطرح و دارای برنامه برای توسعه شهری، ابراهیم احمدی از افراد بومی منطقه را برای سکانداری شهرداری گناوه برگزید. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر