سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: راه اندازی دفتر ثبت طلاق و پزشکی قانونی از نیازهای مهم این شهرستان است.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دیلم کریم علی حسنی در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی این شهرستان افزود: نبود دفتر ثبت طلاق و پزشکی قانونی دو معضل اساسی در این شهرستان است که با پیگیریهای انجام شده امیدواریم به زودی شاهد استقرار این دو نهاد مهم در شهرستان باشیم تا مشکلات مردم در این حوزه رفع شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۳
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: راه اندازی دفتر ثبت طلاق و پزشکی قانونی از نیازهای مهم این شهرستان است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دیلم کریم علی حسنی در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی این شهرستان افزود: نبود دفتر ثبت طلاق و پزشکی قانونی دو معضل اساسی در این شهرستان است که با پیگیریهای انجام شده امیدواریم به زودی شاهد استقرار این دو نهاد مهم در شهرستان باشیم تا مشکلات مردم در این حوزه رفع شود.

\n\n

وی اظهارکرد: اهمیت و جایگاه آمار و اطلاعات در برنامه ریزی و تدوین برنامه های توسعه اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی شهرستان بسیار مهم است وثبت وقایع از نیازهای اساسی هر جامعه است.

\n\n

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم با بیان اینکه اهمیت ثبت وقایع حیاتی در جهت تصمیم گیری و برنامه ریزی همه کارها مهم است، گفت: دهیاران و اعضای شوراها در روستاهای این شهرستان نسبت به اعلام به موقع وقایع حیاتی با اداره ثبت احوال تعامل داشته باشند.

\n\n

رییس اداره ثبت احوال دیلم نیز با ارایه گزارشی از روند روبه رشد ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی ، از تعامل خوب اداره های این شهرستان با ثبت احوال ابراز رضایت کرد.

\n\n

عیسی خلیجی افزود: بیشترین اسامی ثبت شده در یکسال اخیر برای پسران امیر علی ،حسین ،علی و ابوالفضل و برای دختران فاطمه، زهرا،یسنا،زینب و نازنین زهرا بوده است. 

\n\n

وی بیان کرد: در سال گذشته 653 واقعه ولادت به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن 1/56 درصد رشد نشان می دهد.

\n\n

رییس اداره ثبت احول دیلم گفت: همچنین دراین مدت 165 مورد واقعه فوت ثبت شده که نسبت به سال92 افزایش9/27 درصدی داشته است.

\n\n

وی از کاهش 8/31 درصدی سال گذشته آمار ازدواج در دیلم نسبت به سال قبل آن خبر داد و گفت: 309 واقعه ازدواج دراین شهرستان به ثبت رسیده که 89 درصد آن در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی بوده است.

\n\n

شهرستان دیلم با بیش از 32 هزارنفرجمعیت در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر