سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۲۹۶
يکشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: زمین مورد نیاز برای احداث ۳۱  هزار و ۶۹۱ واحد نهضت ملی جهش تولید مسکن در این استان تامین شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سید محمود دستغیبی، روز یکشنبه در بازدید از  پروژه نهضت ملی جهش تولید مسکن دشتی افزود: در زمان حاضر ۵۲ هزار ۶۵۵ نفر در شامانه نهضت ملی جهش تولید مسکن در استان بوشهر ثبت نام کرده اند که تاکنون ۲۴ هزار و ۷۱۶ نفر حائز شرایط اولیه شناخته شدند که از این شمار سه  ۳۴۲۹ نفر سهم آورده مالی خود را واریز کرده اند.

وی با بیان اینکه سه هزارو ۷۰۶ نفر از متقاضیان تاکنون از درخواست خود انصراف داده‌اند ادامه داد: سه هزار و ۸۰۷ نفر از ثبت نام کنندگان در نهضت ملی جهش تولید مسکن در استان بوشهر از سهمیه مجردان هستند.

وی اضافه کرد: سهمیه چهار ساله استان بوشهر  در نهضت ملی جهش تولید مسکن ۴۲ هزار و ۹۰۴ واحد است که بیشترین متقاضیان از شهرهای خورموج، برازجان، دیلم، کنگان و عالیشهر ثبت نام کرده اند.

دستغیبی اظهار داشت: عملیات اجرایی ۵۷ پروژه نهضت ملی جهش تولید مسکن در هفت شهر استان بوشهر شامل سه هزار و ۲۶۰ واحد آغاز شده است و پیشرفت فیزیکی ساخت مسکن در این استان با توجه به عملکرد شرکت‌های سازنده  تا ۶۰ درصد بوده است.

وی بیان کرد: پالایش متقاضیان توسط دستگاه‌های متولی ساخت در دست انجام است و در بیشتر شهرها پالایش‌ها به اتمام رسید است.

مدیر کل راه شهرسازی استان بوشهر افزود: هم اکنون برای احداث ۳۱ هزار و ۶۹۱ واحد مسکونی نهضت ملی جهش تولید مسکن در استان بوشهر زمین مورد نیاز  تامین شده اما در شهرهای گناوه و جم مشکل تامین زمین وجود دارد.

وی به پروژه مسکن مهر در استان بوشهر نیز اشاره کرد و افزود:  طرح مسکن مهر در این استان هنوز تکمیل نشده است و  ۲ پروژه ۲۴۲ واحدی برازجان و ۱۴۴ واحدی خورموج در مرحله ۶۰ درصدی ساخت است که این پروژه ها حداکثر تا پایان آبان ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر