پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرحساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن استان بوشهر:
کد خبر: ۱۱۴۴۱۱
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: مدیر حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: خیران و نیک اندیشان این استان در راستای کمک به خانه دار شدن محرومان سال گذشته چهار میلیارد ریال به این حساب کمک کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد رضا رستمیان افزود: براساس مبالغی که خیران به حساب ۱۰۰ امام (ره) واریز می کنند تسهیلات بلاعوض به جامعه هدف که همان نیازمندان و محرومان هستند، پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: افزون براین در این مدت از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) نیز هفت میلیارد ریال به صورت بلاعوض به مسکن محرومان در شهرها، ۲۱۰میلیارد ریال در روستاها و ۱۱میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال نیز به افراد فاقد مسکن کمک شده است.

رستمیان اضافه کرد: همچنین خیران بوشهر در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری یک میلیارد و ۳۰ میلیون ریال شامل ۸۸۰ میلیون ریال به صورت نقدی و ۱۵۰ میلیون ریال به صورت غیر نقدی برای خانه دار شدن محرومان این استان کمک کردند.

وی هدف از تاسیس حساب ۱۰۰ امام (ره) را کمک به تامین مسکن  محرومان، ایجاد مشارکت بیشتر مردم در امور خیر عنوان کرد و گفت: امروز تامین مسکن بزرگترین و مهمترین دغدغه مردم و مسئولان است که برطرف کردن این مساله مهم به کمک خیران و نیک اندیشان نیاز دارد.

مدیرحساب ۱۰۰ امام (ره) استان بوشهر از خیرانی که توانایی کمک دارند خواست به صورت نقدی و یا غیر نقدی کمک‌های خود را که شامل مصالح ساختمانی، خدمات فنی و یا افرادی که صاحب زمین هستند زمین خود را برای احداث مسکن هبه کنند.

وی یادآور شد: افرادی که نیازمند هستند اگر در روستا زمین دشته باشند حساب ۱۰۰ امام (ره) به صورت بلاعوض برای تامین مسکن آنها اقدام و در کنار آن تسهیلات چهار و پنج درصد نیز پرداخت می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر