چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نائب رئیس شورای شهر بوشهر بر تعیین تکلیف میدان اصلی و ساماندهی کیوسک‌های شهر بوشهر تاکید کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، ندا عبدالله‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: افتتاح چندین زمین چمن مصنوعی که زمینه پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهر را فراهم می‌آورد قدم خیری است که شهردار بوشهر به آن تسریع داد.\n\nعبدالله‌زاده ضمن تشکر و قدردانی از تلاش سرپرست شهرداری در این زمینه، ادامه داد: در خصوص میدان اصلی شهر بوشهر طرح‌ها آماده است که این کار هم باید زودتر انجام شود.
کد خبر: ۱۱۴۵۱
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

فکرشهر: نائب رئیس شورای شهر بوشهر بر تعیین تکلیف میدان اصلی و ساماندهی کیوسک‌های شهر بوشهر تاکید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ندا عبدالله‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: افتتاح چندین زمین چمن مصنوعی که زمینه پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهر را فراهم می‌آورد قدم خیری است که شهردار بوشهر به آن تسریع داد.

\n\n

عبدالله‌زاده ضمن تشکر و قدردانی از تلاش سرپرست شهرداری در این زمینه، ادامه داد: در خصوص میدان اصلی شهر بوشهر طرح‌ها آماده است که این کار هم باید زودتر انجام شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه میدان اصلی شهر به عنوان المان‌ها و زیبایی شهر باید به شکل بهتری به آنها پرداخته شود، بیان کرد: میدان اصلی شهر باید به شکل بهتر رسیدگی شود و المان‌هایی در آن نصب شود زیرا این میادین زیبایی شهر هستند.

\n\n

نائب رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر اینکه این اتفاق هرچه سریعتر باید صورت گیرد، تصریح کرد: بطور مثال باید میدان بهشت صادق از تصاویر و المان‌های مربوط به شهدا در آن استفاده شود تا مردم نیز درک لازم از شهر و میادین شهر داشته باشند.

\n\n

به نوشته ی فارس، عبدالله‌زاده با تاکید بر اینکه ساماندهی کیوسک‌ها صورت گیرد، خاطرنشان کرد: یک سال و نیم از عمر شورای شهر می‌گذرد اما وضعیت ساماندهی کیوسک‌ها مشخص نیست و خواهش می‌کنم وضعیت ساماندهی کیوسک‌ها مشخص شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه تا به حال هیچگونه ساماندهی در قبال کیوسک‌ها صورت نگرفته، گفت: مردم به جد این مورد را پیگیری می‌کنند و از ما می‌خواهند که کیوسک‌ها ساماندهی شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر