پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با توجه به اعلام باشگاه ایرانجوان خورموج استان بوشهر مبنی بر فروش امتیاز تیم فوتبال آن، چند سرمایه گذار تهرانی برای خرید امتیاز این تیم اعلام آمادگی کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، مدیرعامل باشگاه ایرانجوان خورموج روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا گفت: با توجه به نبود حامی مالی مناسب برای تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر امتیاز این تیم را به طور قطعی به فروش می رسانیم.\n\nحسین منفرد افزود: تیم ایرانجوان خورموج هواداران پرشور و متعصب فراوانی دارد ولی به دلیل ضعف مالی برای اداره تیم ناچار به فروش امتیاز آن هستیم.
کد خبر: ۱۱۴۶۱
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶

فکرشهر: با توجه به اعلام باشگاه ایرانجوان خورموج استان بوشهر مبنی بر فروش امتیاز تیم فوتبال آن، چند سرمایه گذار تهرانی برای خرید امتیاز این تیم اعلام آمادگی کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مدیرعامل باشگاه ایرانجوان خورموج روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا گفت: با توجه به نبود حامی مالی مناسب برای تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر امتیاز این تیم را به طور قطعی به فروش می رسانیم.

\n\n

حسین منفرد افزود: تیم ایرانجوان خورموج هواداران پرشور و متعصب فراوانی دارد ولی به دلیل ضعف مالی برای اداره تیم ناچار به فروش امتیاز آن هستیم.

\n\n

وی ادامه داد: با توجه به ای نکه به هفته پایانی مسابقات فوتبال لیگ دسته دو کشور نزدیک شده ایم بازیکنان تیم ما فقط 20 تا 25 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند.

\n\n

منفرد بیان کرد: برای هر بازی خارج از خانه خود نزدیک به 200 میلیون ریال هزینه می کنیم که با توجه به نبود حامی مالی قادر به پرداخت چنین هزینه های نیستیم.

\n\n

مدیرعامل باشگاه ایرانجوان خورموج گفت: برای وارد شدن به مسابقات فصل جاری قول و وعده های زیادی از سوی مسوولان به تیم ایرانجوان داده شد اما هیچکدام از آنها عملی نشده است.

\n\n

وی اضافه کرد:هم اکنون به تعدادی از فروشگاه های لوازم ورزشی و رستوران شهر خورموج بدهی داریم که باید زمینه پرداخت این بدهی را فراهم کنیم.

\n\n

مدیرعامل باشگاه ایرانجوان خورموج گفت: با توجه به این که در چند هفته پایانی خطر سقوط به لیگ پایین تر را نداریم ولی باز هم با تمام توان به مصاف حریفان می رویم و از اعتبار و آبروی فوتبال استان بوشهر دفاع می کنیم.

\n\n

وی افزود: در هفته پایانی مسابقات در خورموج میزبان تیم خیبر خرم آباد هستیم که در صورت باخت تیم حریف به طور مستقیم به لیگ یک صعود می کند ولی با این حال ما تمام توان به مصاف حریف خود خواهیم رفت.

\n\n

منفرد گفت: در تعدادی از بازی های پایانی خود به طور غیرمستقیم پیشنهادهایی برای پرداخت پول هتل و بلیت پرواز داشتیم که نتیجه را واگذار کنیم ولی به خاطر حفظ روحیه جوانمردی و اعتبار فوتبال استان این پیشنهادها را رد کردیم.

\n\n

تیم فوتبال ایرانجوان بوشهرهم اکنون در لیگ دسته دوم مسابقات فوتبال کشور حضور دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر