سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت هفته هلال احمر مانور امداد و نجات مصدومان و گرفتار شدگان در ارتفاع و فضای معلق در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، دراین مانور که درمحل برج شکوه دشتستان شهر برازجان اجرا شد نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر دشتستان عملیات امداد و نجات مصدومان و گرفتار شدگان فرضی در ساختمان های بلند و نحوه انتقال مجروحان حادثه با بکار گیری امکانات حمل مجروح را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۱۱۴۷۶
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: به مناسبت هفته هلال احمر مانور امداد و نجات مصدومان و گرفتار شدگان در ارتفاع و فضای معلق در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، دراین مانور که درمحل برج شکوه دشتستان شهر برازجان اجرا شد نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر دشتستان عملیات امداد و نجات مصدومان و گرفتار شدگان فرضی در ساختمان های بلند و نحوه انتقال مجروحان حادثه با بکار گیری امکانات حمل مجروح را به نمایش گذاشتند.

\n\n

رییس جمعیت هلال احمر دشتستان درحاشیه برگزاری این مانور درگفت وگو با ایرنا اظهارکرد: دراین مانور 22 نفر از امدادگران آموزش دیده تخصص نجات در ارتفاع جمعیت هلال احمر دشتستان شرکت کردند.

\n\n

جواد بازدار افزود: تیم های امداد و نجات در ارتفاع و فضای معلق موفق به اجرای عملیات امداد و نجات مصدومان و گرفتار شدگان در طبقه 16 برج شکوه و انتقال آنها به پایین در یک حادثه فرضی شدند.

\n\n

وی گفت: تیم های امداد و نجات از ارتفاع این شهرستان مجهز به امکانات امداد و نجات مصدومان از حوادث گوناگون و محیط های شهری بودند و برای نجات جان مصدومان احتمالی و یا گرفتار شدگان درهرگونه حوادث احتمالی سطح ساختمان های مرتفع شهری آمادگی کامل دارند.

\n\n

بازدار هدف از این مانور را نمایش آمادگی نیروهای امداد و نجات هلال احمر در برابر هرگونه حادثه و بلایای طبیعی در شهرستان دشتستان عنوان کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر