چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۰۷۵
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۱

فکرشهر: فرماندار دیر گفت: ۱۵۰ کیلومتر شبکه آبرسانی این شهرستان فرسوده است و نیاز فوری به ترمیم و بازسازی دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، یونس باربرز روز پنجشنبه در جلسه بررسی وضعیت آب دیر افزود: یکی از معظلات اساسی این شهرستان کم آبی است بطوریکه خشکسالی های پی در پی سال‌های گذشته و شرایط خاص دیر که بیش از ۵۰ درصد آب این شهرستان از محل حفر چاه‌ها تامین می‌شود، شرایط  بسیار سختی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی گفت: علاوه بر شرایط اقلیمی ۱۵۰ کیلومتر شبکه فرسوده آبرسانی در شهرستان دیر وجود دارد که نیازمند بازسازی فوری است و مشکل را دوچندان کرده است و با کمک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی در حال پیگیری برای تامین اعتبار نوسازی این شبکه هستیم.

فرماندار دیر در ارتباط با مشکل بی آبی شهرک های شمالی مرکز این شهرستان گفت: برای حل مشکل اهالی شهرک های بخش شمالی بندر دیر تلاش های زیادی صورت گرفته که قطعی آب را به حداقل برسانیم و همچنان با آب و فاضلاب شهرستان دیر بطور مرتب پیگیر موضوع هستیم تا با عنایات الهی در تابستان پیشرو شرمنده مردم نباشیم.

وی بیان کرد: البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که تنها راه تامین آب پایدار شهرستان از محل احداث آب شرین کن است و باید تلاشمان را برای تاسیس سایت های آب شیرین کن بکار گیریم تا در چند سال آینده مشکل بی آبی را برطرف سازیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر