جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۳۷۵
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از طرح سوال از وزیر نیرو در مورد وضعیت آب و فاضلاب خبر داد و گفت: کندی پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب استان بوشهر پذیرفتنی نیست.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کندی پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب استان اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در حوزه آب و فاضلاب باید با جدیت ادامه یابد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همین راستا با طرح سوال از وزیر نیرو خواستار پاسخگویی در این زمینه و دلایل عدم تحرک کافی و راه کارهای آن وزارتخانه در این زمینه شدیم.

وی تاکید کرد: مردم استان بوشهر سالهاست که با درد تشنگی در تابستان روزگار گذرانده‌اند و علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته و وعده‌های مسئولان برای رفع تنش آبی در استان کماکان با معضل کم آبی در استان به ویژه در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم مواجه هستیم.

جمیری بیان کرد: علیرغم پیگیری‌های مستمر، برگزاری جلسات متعدد و شنیدن وعده‌های مکرر در خصوص رفع کمبود آب شرب و حل معضل فاضلاب که مشکلات عدیده زیست محیطی برای مردم عزیز در شهرهای حوزه انتخابیه اینجانب ایجاد کرده، تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی خطاب به وزیر نیرو افزود: مشکلات زیست محیطی شهرهای حوزه انتخابیه و عدم وجود مدیریت آب و فاضلاب در جزیره خارگ برای مردم قابل تحمل نیست. رفع موارد مذکور نیاز به برنامه ریزی و اعتبار مکفی است.

به گزارش خبرنگار مهر، در متن سوال جمیری خطاب به وزیر نیرو آمده است: چرا در خصوص تأمین آب شرب و رفع مشکل جدی فاضلاب شهری، به ویژه در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، همچنین مدیریت آبفای جزیره خارگ اقدام مؤثر و مفیدی صورت نمی‌گیرد؟

وزیر نیرو برای پاسخگویی به سوال نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی سه شنبه این هفته به مجلس خواهد آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر