چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۶۴۵
جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: شاخص پیشرفت تنگستان همتراز با دیگر شهرستان‌های این استان نیست و این شهرستان نیازمند تحول جدی در همه امور است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با جمعی از جوانان تنگستان بیان کرد: این تحول باید با حضور و کمک شما جوانان در کنار مسئولان پرتلاش این منطقه رقم بخورد.

وی افزود: ایران و استان بوشهر مدیون تنگستان است و جوانان این شهرستان باید همت کنند و تنگستانی بسازند که شایسته مردم آن باشد.

صفایی بوشهری اظهار کرد: ثروت هر سرزمین به دو بخش سرزمینی و منابع انسانی تقسیم می‌شود و در نظام محاسبه ارزشی هر سرزمین، مهمترین ثروت، منابع انسانی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: منابع انسانی، ثروت حقیقی یک جامعه است و در این میان، جوانان نقشی فوق العاده مهم دارند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: جوان و جوانی دروه ای است که شخصیت حقیقی انسان شکل می گیرد به همین خاطر جوانان باید این دوره را قدر بدانند.

وی با بیان اینکه شخصیت حقیقی انسان در جوانی شکل می‌گیرد، توصیه کرد: جوانان باید با معماری و مهندسی شخصیت خود به پردازش معرفتی و ایمانی، به اخلاق الهی آراسته شوند و در عرصه رفتار، متکی به مبانی هدایت الهی و در حوزه علم و فناوری و اقتدار بخشی به ایران و نظام اسلامی تلاش کنند.

در ابتدای این نشست چند تن از جوانان تنگستانی مسائل، دغدغه‌ها و سوالات خود را با آیت‌الله صفایی بوشهری مطرح کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر