پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۷۳۴
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان از نصب و راه‌اندازی یک دستگاه رادیولوژی ثابت در بخش خدمات تصویربرداری این بیمارستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان، شهرام جلال پور اظهار داشت: بیمارستان شهید صادق گنجی دارای یک دستگاه رادیولوژی ثابت بود که در پاره‌ای از موارد با مشکل انجام خدمات رادیولوژی مواجهه بودیم و لذا به‌منظور تقویت خدمات رادیولوژی بیمارستان، یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال به بخش رادیولوژی اضافه شد.
جلال پور ضمن اشاره به ویژگی‌های فنی این دستگاه اظهار کرد: این دستگاه به‌صورت دیجیتال بوده و ساخت داخل کشور است و تصاویر آن از کیفیت بسیار بالا و خوبی برخوردار است که ان‌شاءالله در امر تشخیص پزشکان و متخصصان اثر مطلوب و مناسبی خواهد داشت.
وی در ادامه گفت: این دستگاه از محل اعتبارات هیئت‌امنایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و بااعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد ریال (سه میلیارد تومان) خریداری و در این بیمارستان به بهره‌برداری رسیده است.
سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان بابیان اینکه تعداد مراجعین به بخش خدمات تصویربرداری بیمارستان شهید گنجی در دوماهه اول سال جاری هشت هزار و 859 بیمار بوده است و تصریح داشت: از این تعداد بیماران مراجعه‌کننده به بخش خدمات تصویربرداری تعداد سه هزار و 467 بیمار مربوط به بخش رادیولوژی بیمارستان شهید گنجی بوده است.
جلال پور همچنین عنوان داشت: بخش خدمات تصویربرداری بیمارستان شهید صادق گنجی با دارا بودن پنج واحد رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، ام.آر.ای و سی.تی.اسکن، مشغول ارائه تمامی خدمات تصویربرداری با دستگاه‌های ممتاز و با استانداردهای جهانی به مردم عزیز و مراجعین محترم به بیمارستان است.
وی همچنین ابراز کرد: تمامی خدمات تصویربرداری در پنج بخش ذکر شده تحت پوشش بیمه‌های درمانی مختلف بوده که این امر باعث کاهش چشمگیر میزان پرداختی از جیب بیماران و مراجعین محترم نسبت به بخش خصوصی می‌گردد.
جلال پور از زحمات دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئولین استانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و سایر مسئولین شهرستانی بابت خریداری، نصب و راه‌اندازی این دستگاه رادیولوژی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر