چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: پس از یک ماه و نیم سکوت خبری در شورای شهر برازجان و البته مطرح شدن بیش از 20 گزینه برای انتخاب شهردار این شهر، رسیدگی به این موضوع از سوی شورای شهر به مرحله ی جدیدی وارد شده است...
کد خبر: ۱۱۵۹۲
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۵

فکرشهر: پس از یک ماه و نیم سکوت خبری در شورای شهر برازجان و البته مطرح شدن بیش از 20 گزینه برای انتخاب شهرداراین شهر، رسیدگی به این موضوع از سوی شورای شهر به مرحله ی جدیدی وارد شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شورای شهر برازجان تصمیم گرفته از امشب، یک شنبه، 27 اردیبهشت ماه 94، موضوع انتخاب شهردار و گفت و گو با گزینه های مطرح شده را به صحن علنی شورا بیاورد.

\n\n

بر همین اساس کاندیداها که برخی انتخاب شورا، برخی از بدنه ی خود شهرداری، دو نفر از اعضای شورا، برخی برای پر کردن  رزومه و برخی نیز از سوی دوستان برای احراز این سمت تشویق یا کاندیدا شده اند، به سه گروه تقسیم گشته اند و قرار است از امشب، هر یک به مدت نیم ساعت در محل شورا حضور یافته و از برنامه ها و اهداف خود صحبت کنند.

\n\n

بر اساس گزارش های دریافتی خبرنگار فکرشهر، در نشست امشب شورا که قرار است 20:30 آغاز شود، به ترتیب ساعت و از 20:45 دقیقه، حمزه شایان فر، سید هاشم بصری، غلامرضا عبدی و محمدحسین آریا و رضا بزرگمهر حضور خواهند داشت؛ هر چند گفته می شود بزرگمهر انصراف داده است.

\n\n

بر اساس این گزارش، گروه دوم از کاندیداها، عصر دوشنبه به شورا می روند و از ساعت 17 به بعد، حسین حیدری، ارسطو قائدی، سید جواد مهدی، پیمان روشن طبری و مرتضی قدوسی فرد هر کدام بر اساس ساعت اعلام شده، برنامه هایشان را مطرح خواهند کرد.

\n\n

چند ساعت بعد از آن و از ساعت 20:45 دقیقه دوشنبه شب نیز، گروه سوم راهی محل شورا می شوند و به ترتیب، بهزاد احمدی فرد، سعید شمالی، کوروش رستمی، مرتضی نیکجو، علی صفدری و فریبا غریب زاده اعلام حضور خواهند کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، از میان 16 کاندیدای مطرح شده، 7 نفر در حال حاضر از پرسنل شهرداری و شورا، 3 نفر استاد دانشگاه، 2 نفر عضو شورای شهر، 4 نفر با سابقه ی حضور در دیگر شهرداری های کشور یا استان می باشند و یک نفر از این جمع نیز، غیر بومی استان و اهل مازندران و البته دارای سابقه ی حضور در شهرداری های مناطق مختلف تهران ( پیمان روشن طبری) می باشد و قرار است هر کدام با حضور در شورا، در مدت زمانی نیم ساعته خود را معرفی کرده و برنامه هایشان را طرح نمایند و به سوالات اعضای شورا نیز پاسخ دهند.

\n\n

هر چند در این میان نام هایی چون کریم حسین آبادی، کوروش دهقان و عبدالصاحب سجادی  نیز به گوش می رسد ولی نائب رییس شورای شهر برازجان در گفت و گو با فکرشهر، از قطعی نبودن کاندیداتوری این سه نفر خبر داد و گفت: در صورتی که این سه نیز اعلام آمادگی کنند، برای اعلام برنامه در لیست دوشنبه شب  قرار خواهند گرفت و قطعا این لیست دوشنبه شب بسته خواهد شد و هیچ گزینه ی دیگری اضافه نمی شود.

\n\n

هادی کفاش افزود: رزومه و برنامه های کاندیداها به صورت کتبی نیز به تک تک اعضا داده می شود و بررسی صورت می گیرد و در نهایت شورا از بین این گزینه ها، یکی را انتخاب خواهد کرد.

\n\n

وی اضافه کرد: در حال حاضر هیچ کس رای حداکثری را ندارد و گزینه ها بررسی خواهند شد.

\n\n

سخنگوی شورای شهر برازجان نیز در این باره به خبرنگار فکرشهر گفت: برای انتخاب شهردار فاکتورهایی چون بومی شهرستان بودن، آشنا بودن با امور شهرداری، اشراف به آسیب ها و معضلات شهری، اطلاع از آن چه واقعا و عملا می خواهد و می تواند در شهر اجرایی کند مد نظر قرار خواهد گرفت.

\n\n

مرتضی قدوسی که خود نیز یکی از کاندیداهای احراز این سمت است، اضافه کرد: این که شخصی خیلی آرمانی برنامه دهد و همه چیز را بر اساس نظریه های دانشگاهی مطرح کند، مورد نظر شورا نمی باشد.

\n\n

بر اساس این گزارش، قرار است وقت 30 دقیقه ای کاندیداها به این صورت تقسیم بندی شود که هر فرد، 5 دقیقه پیرامون رزومه و سوابق، 7 دقیقه مشکلات و کمبودهای شهر و شهرداری و 8 دقیقه برنامه ها و طرح های جدید را مطرح نماید و 10 دقیقه هم سوالات اعضای شورا را پاسخ دهد!!

\n\n

به گزارش فکرشهر، در پی استعفای ماشااله احمدی از سمت شهرداری برازجان در 18 فروردین ماه 94، سید هاشم بصری به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر