سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۰۱۰
چهارشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

فکرشهر: در مراسمی که امروز در استانداری بوشهر برگزار شد، برگزیدگان پنجمین جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، استاندار بوشهر در این مراسم گفت: لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی دستیار نخبه بر اساس حوزه فعالیت دستگاه خود انتخاب کنند و باید شرایطی فراهم شود که این دستیار مدیریت آن دستگاه را در آینده بر عهده بگیرد.
 
احمد محمدی‌زاده افزود: باید بستر‌های لازم برای فعالیت نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان پارک علم و فناوری فراهم شود و از نخبگان و دانشجویان به‌عنوان استعداد‌های درخشان جامعه حمایت شود.
 
وی عنوان کرد: از مزیت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان بر اساس ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف نفت، گاز، پتروشیمی، اقتصاد دریا و آبزی‌پروری استفاده شود.
 
رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر هم گفت: ۳۶۰ نخبه در این استان شناسایی شده است که طرح دستیار نخبگی و پذیرش نخبگان در دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها، به‌ویژه برای نخبگان زیرپوشش بنیاد ملی نخبگان اجرا می‌شود.
 
الله کرم اخلاقی درباره جایزه بنیاد رشد و جایزه اندیشه سازندگی استان بوشهر یا جایزه امیدآفرین هم گفت: این جایزه در سه حوزه پزشکی و زیست محیطی به نام دکتر نبی پور، علوم انسانی به نام دکتر حمیدی و مهندسی به نام دکتر مشفقیان در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی برگزار شد.
 
وی گفت: در مرحله نخست ۱۲۷ نفر برای این جایزه نام‌نویسی کردند که در هر یک از حوزه‌ها ۵ نفر شامل چهار نفر در بخش آموزشی و یک نفر در بخش پژوهشی انتخاب شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر