سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: اعضای هیئت‌رئیسه شورای بسیج رسانه استان بوشهر شامل رئیس و نایب‌رئیس و بازرسان و دبیر انتخاب شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، مسئول بسیج رسانه استان بوشهر عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه شورای بسیج رسانه استان اظهار داشت: این انتخابات با حضور جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر، معاون هماهنگ‌کننده سپاه و اعضای شورای بسیج رسانه استان بوشهر برگزار شد.\n\nعبدالله نجفی ادامه داد: بر اساس قانون، دبیر شورای بسیج رسانه در هر استان، مسئول بسیج رسانه آن استان است و در انتخابات امروز رئیس، نایب رئیس و دو بازرس انتخاب می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۶۰۳
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

فکرشهر: اعضای هیئت‌رئیسه شورای بسیج رسانه استان بوشهر شامل رئیس و نایب‌رئیس و بازرسان و دبیر انتخاب شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مسئول بسیج رسانه استان بوشهر عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه شورای بسیج رسانه استان اظهار داشت: این انتخابات با حضور جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر، معاون هماهنگ‌کننده سپاه و اعضای شورای بسیج رسانه استان بوشهر برگزار شد.

\n\n

عبدالله نجفی ادامه داد: بر اساس قانون، دبیر شورای بسیج رسانه در هر استان، مسئول بسیج رسانه آن استان است و در انتخابات امروز رئیس، نایب رئیس و دو بازرس انتخاب می‌شوند.

\n\n

http://media.mehrnews.com/d/2015/05/17/4/1696141.jpg

\n\n

وی اضافه کرد: از مهمترین اهداف راه‌اندازی شورای بسیج رسانه می‌توانیم به برنامه‌ریزی و تنظیم مسائل مرتبط با حوزه رسانه، بومی‌سازی برنامه‌های سازمان بسیج رسانه کشور، بررسی و تحلیل مسائل روز و تهیه خوراک فکری اصحاب رسانه اشاره کنیم.

\n\n

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به اهمیت به‌کارگیری ظرفیت و استفاده از نظرات ارزشمند فعالان حوزه‌های مختلف در راستای تقویت جامعه رسانه‌ای، افزود: در این انتخابات نوشاد نوشادی به عنوان رئیس، مهرداد جشنی‌پور به عنوان نایب‌رئیس و سعید رضائی و محمد پایبست به عنوان بازرسان شورای بسیج رسانه استان انتخاب شدند.

\n\n

http://media.mehrnews.com/d/2015/05/17/4/1696142.jpg

\n\n

رئیس شورای بسیج رسانه استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در دنیای امروز دارند و رسانه‌های استان بوشهر نیز در سال‌های اخیر گسترش  یافته‌اند و امیدواریم شاهد حضور گسترده اهالی رسانه در بسیج رسانه باشیم.

\n\n

نوشاد نوشادی اضافه کرد: از همه توان و ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف مورد نظر در بسیج رسانه استفاده خواهیم کرد و امیدواریم با همکاری و حمایت همه اعضای بسیجر رسانه شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر باشیم.

\n\n

بسیج رسانه بوشهر

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر