پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: وزارت کشور اعتراضات سیده خدیجه حسینی را وارد دانست و انتخابات شورای اسلامی استان بوشهر تکرار شد...
کد خبر: ۱۱۶۳۰
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۸

فکرشهر: وزارت کشور اعتراضات سیده خدیجه حسینی را وارد دانست و انتخابات شورای اسلامی استان بوشهر تکرار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رییس شورای اسلامی شهر برازجان که انتخابات برگزار شده ی هیات رییسه ی شورای استان در 17 اسفندماه 93 را دارای اشکال و غیر قانونی اعلام کرده بود، سرانجام موفق شد محق بودن را خود را اثبات کرده و وزارت کشور نیز با بررسی اعتراض وی به برگزاری دوباره ی این انتخابات رای داد.

\n\n

بر اساس این گزارش، در انتخابات امروز ( 28 اردیبهشت ماه 94) شورای استان بوشهر که پس از چند ماه معلق بودن کار این شورا صورت گرفت، اصغر گورکی از شورای شهر بوشهر با 10 رای رییس، فاضل دریانورد، رییس شورای شهر دیلم با 10 رای نایب رییس و رفیعی پور از شورای شهر جم نیز با 10 رای به عنوان سخنگوی شورای اسلامی استان بوشهر انتخاب شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سیده خدیجه حسینی که در انتخابات اسفندماه، کاندیدای ریاست شورا شده بود، در این دوره کاندیدا نشد تا تنها به عنوان عضو شورا در جلسات حضور داشته باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در انتخابات 17 اسفندماه 93، فاضل دریانورد با 4 رای به عنوان رییس شورا انتخاب شده بود و سیده خدیجه حسینی نیز برای همین سمت، 4 رای کسب کرده بود که همین امر از سوی حسینی به عنوان تخلف در انتخابات اعلام شده بود؛ موضوعی که البته پس از بررسی از سوی وزارت کشور درست تایید شد و امروز، دوشنبه، 28 اردیبهشت ماه، باعث گردید انتخابات شورای اسلامی استان تکرار گردد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر