پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۴۴۷
سه‌شنبه ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

معاون حقوقی سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بوشهر گفت: تاریخ آمریکا جلوه تمام عیاری از نقض حقوق بشر است؛ اما امروز جانیان دنیا ادعای دفاع از حقوق بشر می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما سردار گرجی زاده در آیین تبیین حقوق بشر آمریکایی که در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد اظهار داشت: حمله صدام و جنایات منافقین به عنوان دست نشانده‌های آمریکا مصادیقی از ننگ مدعیان حقوق بشر در حق مردم ایران است.

وی افزود: حقوق بشر آمریکایی باید بیان شود تا همه با این جنایات آشنا شوند چرا که جوانی که با این جنایات آشنا نیست ممکن است فرهنگ و ادعای آمریکایی‌ها را رد نکند و و در دام جنگ رسانه‌ای آن‌ها قرار بگیرد.

سردار گرجی زاده با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به عنوان رژیمی که تروریست را به طور رسمی از سال ۱۹۳۰ میلادی ایجاد کرده و جان میلیون‌ها نفر را گرفته است امروز ادعای حقوق بشر دارد گفت: وقتی در شورای امنیتی که باید مدافع حقوق همگان باشد ۶۳ قطعنامه علیه اسرائیل توسط آمریکایی‌ها وتو می‌شود مشخص است که ادعای دفاع از حقوق بشر فقط در کلام و برای سیاسی کاری است.

وی با اشاره به اینکه مدعیان حقوق بشر ابوبکر البغدادی را آموزش می‌دهند تا داعش را ایجاد کند و آن جنایات را رقم بزند افزود: دولت‌هایی که برای اولین بار از مرگبارترین سلاح استفاده کردند و در دو شهر بیش از ۲۰۰ هزار نفر را از بین برده اند نمونه بارزی از حقوق بشر آمریکایی هستند.

گرجی زاده اضافه کرد آمریکایی‌های مدعی حقوق بشر به دوستان خود هم رحم نمی‌کنند چرا که هنوز نیرو‌های آمریکایی در آلمان بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون حضور دارند و حتی دوستان شان مثل عربستان را گاو شیرده خود می‌دانند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر