سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس شورای شهر بوشهر گفت: تا آخر هفته جاری منتظر حکم وزیر کشور برای شهردار بوشهر می مانیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده با یادآوری انتخاب شهردار جدید بوشهر در فروردین ماه گذشه، اظهارداشت: براساس پیگیری های ما، مشکلی در وزارت کشور برای صدور حکم وی وجود ندارد و طبق اطلاعات واصله، استاندار نیز جهت تسریع در صدور حکم میگلی نژاد پیگیری هایی با وزارت کشور داشته است.
کد خبر: ۱۱۶۵۰
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: رییس شورای شهر بوشهر گفت: تا آخر هفته جاری منتظر حکم وزیر کشور برای شهردار بوشهر می مانیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده با یادآوری انتخاب شهردار جدید بوشهر در فروردین ماه گذشه، اظهارداشت: براساس پیگیری های ما، مشکلی در وزارت کشور برای صدور حکم وی وجود ندارد و طبق اطلاعات واصله، استاندار نیز جهت تسریع در صدور حکم میگلی نژاد پیگیری هایی با وزارت کشور داشته است.

\n\n

وی افزود: تاآخراین هفته منتظر امضای حکم شهردار جدید توسط وزیر کشور و ابلاغ آن می مانیم، در غیر این صورت روز شنبه با هماهنگی اعضای شورا، به وزیر نامه خواهیم زد و با یادآوری فرصت 10 روزه قانونگذار به وزارت کشور برای اظهارنظر درخصوص شهرداران منتخب مراکز استان ها، خواستار تسریع در صدور حکم میگلی نژاد می شویم.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما از وزارت کشور فراهم کردن تسهیلاتی برای سرعت عمل و تحرک بیشتر شهرداری است که تاخیر پیش آمده در اظهارنظر پیرامون شهردار جدید و صدور حکم وی، مانع این مهم و عملیاتی شدن اقداماتی در شهر است که باید با حضور شهردار باشد.

\n\n

برزگرزاده افزود: با توجه به اینکه تاکنون درخصوص شهردار منتخب بوشهردر وزارت کشور خدشه ای وارد نشده، انتظار داریم در صدور حکم وی تسریع شود تا مدیریت شهرداری مرکز استان با قدرت بیشتر به فعالیت بپردازد.

\n\n

گفتنی است شورای شهر بوشهر 22 فروردین ماه سال جاری و یک روز پس از موافقت با استعفای سعید آزادشهرکی، با 10 رای موافق و یک رای ممتنع میگلی نژاد را به عنوان شهردار جدید بوشهر انتخاب و برای صدور حکم به وزارت کشور معرفی کرد.

\n\n

منبع:خلیج فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر