پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: قهرمانان مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان کره جنوبی دربندرگناوه درآیینی درگلزارشهدای این شهرستان مورد استقبال مردم، مسوولان و خانواده های این افتخارآفرینان قرار گرفتند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سجاد نیک پرست، سیدعرفان حسینی لیراوی، حسین سعیدی و سیدحبیب حسینی لیراوی چهار ورزشکار ازشهرستان گناوه موفق شدند در رشته دوومیدانی پنجمین دوره بازی های جهانی درکشور کره جنوبی ازمجموع 32 مدال کاروان ورزشی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران چهارمدال کسب کنند.
کد خبر: ۱۱۶۵۸
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: قهرمانان مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان کره جنوبی دربندرگناوه درآیینی درگلزارشهدای این شهرستان مورد استقبال مردم، مسوولان و خانواده های این افتخارآفرینان قرار گرفتند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سجاد نیک پرست، سیدعرفان حسینی لیراوی، حسین سعیدی و سیدحبیب حسینی لیراوی چهار ورزشکار ازشهرستان گناوه موفق شدند در رشته دوومیدانی پنجمین دوره بازی های جهانی درکشور کره جنوبی ازمجموع 32 مدال کاروان ورزشی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران چهارمدال کسب کنند.

\n\n

دراین آیین ورزشکاران مدال آور پس از ورود به گناوه بر سر گلزار مطهر شهدای این شهر حضور یافته و مورد استقبال مردم، مسوولان و خانواده های آنان قرار گرفتند.

\n\n

حسین سعیدی یکی از ورزشکاران مدال آور که پدرش در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نایل شده، به همراه دیگر ورزشکاران و استقبال کنندگان بر سر قبور مطهر این شهید والامقام حضور یافته و ادای احترام کردند.

\n\n

\n\n

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه دراین آیین گفت: این شهرستان از ورزشکاران مستعدی بهره می برد که توانسته اند در میادین جهانی افتخارات بزرگی نصیب کشور کنند. 

\n\n

فتح اله نوروزی، کسب مدال های رنگارنگ ورزشکاران گناوه ای در مسابقات جهانی کره جنوبی را مایه مباهات و افتخار برای کشور و ملت بویژه امت شهیدپرور این شهرستان دانست.

\n\n

سیدعرفان حسینی لیراوی دارنده مدال نقره این مسابقات به نمایندگی از ورزشکاران این شهرستان از استقبال مردم و مسوولان قدردانی کرد و گفت: افتخار می کنم که توانستم نام ایران را در مسابقات جهانی کره جنوبی طنین انداز کنم.

\n\n

وی افزود: ما ورزشکاران به حمایت و مساعدت مسوولان بجد نیاز داریم که امیدواریم محقق شود.

\n\n

سجادنیک پرست در این مسابقات در رشته پرتاب نیزه کلاس F12 موفق شد با ثبت پرتاب 69.59 متر به مقام قهرمانی برسد و پانزدهمین مدال طلای کاروان بعثت درمسابقات جهانی را به نام خود اختصاص دهد. 

\n\n

سید عرفان حسینی لیراوی نیز درهمین رشته با ثبت رکورد 41.56 متر به مقام دوم و مدال نقره دست یافت. 

\n\n

سید حبیب حسینی لیراوی دیگر ورزشکار گناوه ای در رقابت های دو 400 متر، کلاس T12، با ثبت رکورد 50ثانیه و 81 صدم ثانیه به نشان برنز دست یافت. 

\n\n

حسین سعیدی نیز که فرزند شهید دوران دفاع مقدس از این شهرستان است، موفق شد در رقابت های این ماده در کلاس تی 12 با ثبت رکورد 11 ثانیه و 48 صدم ثانیه سوم و به مدال برنز دست یابد.

\n\n

کاروان ورزشی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در پایان پنجمین دوره رقابت های جهانی در کره جنوبی موفق به کسب 32 مدال شد. 

\n\n

کاروان ایران در این رقابت ها با عنوان بعثت و با حضور 37 ورزشکار در چهار رشته دو و میدانی، پاورلیفتینگ، جودو و گلبال شرکت داشت که 15 طلا، 6 نقره و 11 برنز بدست آوردند. 

\n\n

\n\n

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر