چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل استاندارد استان بوشهر در خصوص عرضه طلای فاقد کد شناسایی واحد تولیدی، به فروشندگان هشدار داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان بوشهر، محمدرحیم بهره‌مند در اولین کارگروه استانی توزیع‌کنندگان مصنوعات طلا در سال جاری گفت: بازرسی از مراکز عرضه طلا و مصنوعات گرانبها در قالب گشت‌های مشترک با همکاری ارگان‌های ذی‌ربط، امسال به صورت دقیق‌تر و در سطح وسیع‌تری صورت می‌گیرد.\n\nمدیرکل استاندارد استان بوشهر با اشاره به بهبود نظارت‌ها و حمایت از تولیدات داخلی، افزود: با عرضه‌کنندگان مصنوعات بدون کد شناسایی واحد تولیدی برخورد قانونی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۷۳
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵

فکرشهر: مدیرکل استاندارد استان بوشهر در خصوص عرضه طلای فاقد کد شناسایی واحد تولیدی، به فروشندگان هشدار داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان بوشهر، محمدرحیم بهره‌مند در اولین کارگروه استانی توزیع‌کنندگان مصنوعات طلا در سال جاری گفت: بازرسی از مراکز عرضه طلا و مصنوعات گرانبها در قالب گشت‌های مشترک با همکاری ارگان‌های ذی‌ربط، امسال به صورت دقیق‌تر و در سطح وسیع‌تری صورت می‌گیرد.

\n\n

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با اشاره به بهبود نظارت‌ها و حمایت از تولیدات داخلی، افزود: با عرضه‌کنندگان مصنوعات بدون کد شناسایی واحد تولیدی برخورد قانونی می‌شود.

\n\n

وی، دقت و حساسیت مردم در خرید مصنوعات طلا را زمینه‌ساز سلامتی بازار دانست و اظهار داشت: مردم باید هنگام خرید این گونه مصنوعات، به کد و عیار قید شده توسط تولیدکننده که در پشت محصول درج می‌شود، توجه داشته باشند.

\n\n

بهره‌مند گفت: به منظور تسهیل بازرسی‌ها و امنیت خاطر بیشتر مردم، این اداره کل به دستگاه سنجش عیار مصنوعات طلا تجهیز شده و بازرسی‌ها در محل و در کم‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

\n\n

وی همچنین افزایش سطح آگاهی فعالان حوزه مصنوعات گرانبها را از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی برای اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی، از سیاست‌های مهم این اداره کل در سال جاری عنوان کرد.

\n\n

طرح آراستگی محیط کار در استاندارد بوشهر اجرا می‌شود

\n\n

سرپرست اداره آموزش و ترویج اداره کل استاندارد استان بوشهر گفت: در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای استانداردسازی محیط کار، اجرای اصول ۵S یا طرح آراستگی محیط کار در استاندارد بوشهر مصوب شد.

\n\n

محمد صفدران با اعلام این خبر افزود: یکی از اساسی‌ترین اصول و اهداف سازمان ملی استاندارد، بهبود و افزایش کیفیت در تولید و خدمات در سطح ملی و حتی بین‌المللی است.

\n\n

سرپرست اداره آموزش و ترویج اداره کل استاندارد استان بوشهر با اشاره به این که پیاده‌سازی نظام‌های استانداردسازی، موجب صرفه‌جویی در هزینه و زمان می‌شود، اظهار داشت: در همین راستا این اداره کل، پیاده‌سازی طرح آراستگی محیط کار به صورت پایلوت در اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات را در دستور کار قرار داده است.

\n\n

وی ساماندهی، سوا کردن، سپیدی و پاکیزگی، سعی در حفظ وضع مطلوب و سازمان یافتگی را از اصول نظام آراستگی محیط دانست و افزود: رعایت این پنج اصل مزایای زیادی را در پی دارد که ایجاد محیطی با نشاط همراه با رضایت شغلی کارکنان از نظر فردی و ارتقای کیفیت، بهبود رضایت‌مندی مشتری، کاهش هزینه و استفاده بهتر از منابع و ارتقای بهره‌وری از نظر سازمانی، تنها بخش کوچکی از این فواید است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر