چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ به دلیل عملی نشدن قول های مدیرکل ورزش و جوانان؛
خسروی در گفتگو با فکرشهر پیرامون وضعیت فعلی خود گفت: در حال گذراندن روزهای سختی هستم و کم مانده من نیز مثل بقیه ورزش را رها کنم و ...
کد خبر: ۱۱۶۸۱
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: مدتی است که رشته دو و میدانی دشتستان حال و روز خوبی ندارد و ورزشکاران این رشته یکی پس از دیگری از ورزش کناره گیری می کنند.

\n\n

یکی از این ورزشکاران که سابقه قهرمانی ایران و مدال آوری آسیا را در کارنامه دارد مصطفی خسروی، در رشته پرش سه گام است.

\n\n

خسروی در گفتگو با فکرشهر پیرامون وضعیت فعلی خود گفت: در حال گذراندن روزهای سختی هستم و کم مانده من نیز مثل بقیه ورزش را رها کنم.

\n\n

وی ادامه داد: در اسفندماه 93، مدیرکل ورزش و جوانان در دیداری که با هم داشتیم قول داد که هزینه مکمل ها و مربیان و همچنین وضعیت خوابگاه من را مشخص کند.

\n\n

خسروی ادامه داد: پس از گذشت چند ماه و پیگیری های آقای آزاده، رییس اداره ورزش و جوانان دشتستان پول مکمل ها را دریافت کرده ام اما کماکان دو مشکل دیگر پابرجاست.

\n\n

خسروی اضافه کرد: به دلیل نداشتن خوابگاه، هر روز باید مسیر آبپخش تا برازجان را با موتورسیکلت طی کنم و برای تمرین به استادیوم تختی برازجان بیایم و هنگام غروب به محل زندگی خود برگردم.

\n\n

رکورددار پرش سه گام نوجوانان ایران افزود: از این مهمتر مشکل مربی است و چندماه است که بدون مربی و برنامه تمرینی در حال بدنسازی و آماده سازی خود هستم.

\n\n

خسروی اضافه کرد: یکی از بهترین مربیان ایران و آسیا که مدرک مربیگری داشته و کارایی خود را هم ثابت کرده عباس امیری مربی من است که متاسفانه به دلیل مشکلات مالی دیگر نمی تواند بدون دریافت حقوق به مربیگری ادامه دهد.

\n\n

قهرمان دو و میدانی دشتستان اضافه کرد: اگر مربی داشتم در مسابقات چند ماه قبل تهران می توانستم ورودی مسابقات آسیایی را کسب کنم.

\n\n

خسروی ادامه داد: پیست تارتان برازجان هم وضعیت بسیار بدی دارد و تمرین نکردن بر روی آن بهتر از تمرین کردن است چون پس از هر تمرین مصدومیت به بار می آورد و مسئولین قول داده بودند درست شود اما هنوز خبری از تعمیر نیست.

\n\n

وی افزود: بیش از یک ماه است که هیات دو و میدانی پس از استعفای عباس امیری از سمت ریاست هیات، بدون مسئول رها شده و این موضوع مشکلات را بیشتر کرده است.

\n\n

مصطفی خسروی در پایان گفت: ضمن تشکر مجدد از مسئولین ورزش استان و شهرستان، جادارد که آقای بهروزیان فرد، مدیرکل ورزش و جوانان درخواست کنم ورزش دو و میدانی را دریابد و به مشکلات این رشته رسیدگی بیشتری نماید.

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر