جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه گفت: انتخاب احمد طاهری به عنوان شهردار جدید این شهر قانونی است وهیچ مشکلی ندارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، زهرا عرب زاده روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: اعضای شورا در جلسه انتخاب شهردار پس از بررسی های همه جانبه دربین گزینه های مطرح، طاهری را با 9 رای برای تصدی شهرداری این شهر برگزیدند.\n\nوی اضافه کرد: شورا هیچ نامه ای نیز درمورد صورت جلسه انتخاب شهردار قبلی به وزارت کشور و استانداری بوشهر ارسال نکرده و نامه ای نیز از این مجراها درباره صحت این انتخاب که در بین محافل مطرح شده، تاکنون دریافت نشده است.
کد خبر: ۱۱۷۰۰
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶

فکرشهر: سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه گفت: انتخاب احمد طاهری به عنوان شهردار جدید این شهر قانونی است وهیچ مشکلی ندارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، زهرا عرب زاده روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: اعضای شورا در جلسه انتخاب شهردار پس از بررسی های همه جانبه دربین گزینه های مطرح، طاهری را با 9 رای برای تصدی شهرداری این شهر برگزیدند.

\n\n

وی اضافه کرد: شورا هیچ نامه ای نیز درمورد صورت جلسه انتخاب شهردار قبلی به وزارت کشور و استانداری بوشهر ارسال نکرده و نامه ای نیز از این مجراها درباره صحت این انتخاب که در بین محافل مطرح شده، تاکنون دریافت نشده است.

\n\n

شورای اسلامی شهر گناوه درپی استیضاح شهردار سابق، پس از کش و قوس های فراوان در اواسط اردیبهشت ماه در نشستی ازبین گزینه های مطرح، ابراهیم احمدی از افراد بومی منطقه را برای شهردار گناوه برگزید که پس از پایان این جلسه چهار تن از اعضای شورای اسلامی شهر گناوه که به گزینه دیگر رای داده بودند، حاضر به امضای صورت جلسه نشدند و شکوائیه ای به فرمانداری ارایه دادند. 

\n\n

کارگروه کمیته انطباق در فرمانداری نیز با دریافت این شکوائیه تشکیل جلسه و مصوبه شورای اسلامی این شهر را در زمینه انتخاب شهردار مغایر با موازین قانونی تشخیص داد و شورا با پذیرفته شدن نظر این کمیته انتخاب شهردار جدید را مجدد در دستور کار قرار داد.

\n\n

پس از این انتخاب، مباحثی در شهر مطرح شد که نامه ای مبنی بر صحت انتخاب شهردار قبلی (ابراهیم احمدی) ازسوی وزارت کشور که شورا برگزیده بوده، وجود دارد و یکی از رونوشت آن نامه خطاب به شورای اسلامی شهر گناوه بوده است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر