پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان از توزیع 230 ملکه زنبور عسل در دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیدرضا جهانبخش در نشست با فعالان کشاورزی دشتستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم در حوزه کشاورزی در استان و حتی کشور است و بیش از 70 درصد سطح زیر کشت کشاورزی استان به این شهرستان تعلق دارد.\n\nوی افزود: تلاش برای رسیدگی به وضعیت کشاورزان و دامداران و تولیدکنندگان این عرصه در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۱۱۷۰۲
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان از توزیع 230 ملکه زنبور عسل در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا جهانبخش در نشست با فعالان کشاورزی دشتستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم در حوزه کشاورزی در استان و حتی کشور است و بیش از 70 درصد سطح زیر کشت کشاورزی استان به این شهرستان تعلق دارد.

\n\n

وی افزود: تلاش برای رسیدگی به وضعیت کشاورزان و دامداران و تولیدکنندگان این عرصه در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: تامین به موقع آب برای کشاورزان به ویژه تامین آب نخیلات مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

جهانبخش تصریح کرد: دشتستان در تولید عسل و پرورش زنبور عسل نیز اهتمام خاصی دارد و امیدوار هستیم حمایت از این قشر با کیفیت لازم انجام شود.

\n\n

به گزارش فارس، وی از توزیع 230 ملکه زنبور عسل در دشتستان خبر داد و گفت: با تلاش صورت گرفته و به منظور اصلاح نژاد زنبورهای عسل این شهرستان، تعداد 230 ملکه زنبور عسل در میان 95 زنبوردار شهرستان دشتستان توزیع شده است.

\n\n

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان با بیان اینکه در دشتستان سالانه 150 تن عسل تولید می‌شود اضافه کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود، در شرایط کنونی، 14 هزار 500 کلونی زنبور عسل در دشتستان وجود دارد که سالانه 150 تن عسل تولید می‌کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر