چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: حل مشکلات بهداشت و درمان جزیره خارگ نیازمند همت جمعی و همکاری همه دستگاه‌ها به‌ویژه شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره است.\n\nبه گزارش فکرشهر، عسکر زارعی صبح جمعه در نشست با مسئولان بخش سلامت جزیره خارگ اظهار داشت: بهداشت و سلامت در فرهنگ دینی و اسلامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید همه ما برای بهبود شاخص‌های بهداشت و سلامت تلاش کنیم.\n\nوی اضافه کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید توجه بیشتر به مقوله بهداشت، سلامت و درمان جامعه است و طرح تحول سلامت یکی از کارکردهای ویژه دولت در این موضوع است.
کد خبر: ۱۱۷۰۹
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۷

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: حل مشکلات بهداشت و درمان جزیره خارگ نیازمند همت جمعی و همکاری همه دستگاه‌ها به‌ویژه شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عسکر زارعی صبح جمعه در نشست با مسئولان بخش سلامت جزیره خارگ اظهار داشت: بهداشت و سلامت در فرهنگ دینی و اسلامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید همه ما برای بهبود شاخص‌های بهداشت و سلامت تلاش کنیم.

\n\n

وی اضافه کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید توجه بیشتر به مقوله بهداشت، سلامت و درمان جامعه است و طرح تحول سلامت یکی از کارکردهای ویژه دولت در این موضوع است.

\n\n

زارعی تصریح کرد: حل مشکلات بهداشت و درمان جزیره خارگ نیازمند همت جمعی و همکاری همه دستگاه‌ها به‌ویژه شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره است.

\n\n

وی گفت: بخشی از مشکلات بهداشتی سطح جزیره ناشی از حضور و فعالیت شرکت‌های مختلف است که در این راستا همه شرکت‌ها باید در این خصوص مشارکت کنند.

\n\n

مبارزه با جوندگان در سطح جزیره خارگ

\n\n

به نوشته ی مهر، بخشدار ویژه خارگ با تاکید بر استقرار آبفا در جزیره خارگ به‌منظور برون رفت از مشکلات فعلی شهر خارگ، اظهار داشت: شهرداری به لحاظ فنی و اجرایی توان اداره سیستم فاضلاب خارگ را ندارد و آبفا و فاضلاب استان به عنوان متولی اصلی باید در جزیره استقرار پیدا کند.

\n\n

وی در پایان خواستار همکاری عملیات عمومی با شهرداری برای تحویل‌گرفتن سایت بازیافت زباله شد و افزود: باید طرحی از سوی شهرداری، شورای شهر و مجموعه نفت برای مبارزه با جوندگان در سطح جزیره خارگ ارائه شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر