چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۰۹۵
پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: نوسازی و تجهیز مدارس جنوب استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ابراهیم احمدی عصر چهارشنبه در بازدید از مدرسه نیمه تمام ۱۲ فروردین بندر شیرینو در شهرستان کنگان اظهار داشت: باید تلاش کنیم که این مدرسه قبل از شروع سال تحصیلی برای حضور دانش‌آموزان آماده شود.

وی اضافه کرد: نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در جنوب استان بوشهر از جمله شهرستان کنگان با جدیت دنبال می‌شود و از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده می‌کنیم.

ابراهیم بهمنی عضو شورای اسلامی شیرینو نیز اظهار داشت: مدرسه ۱۲ فروردین در سال ۱۳۵۷ تأسیس شده است و با توجه به فرسوده بودن مدرسه طی یک تفاهم نامه با یک شرکت برای ساخت مدرسه جدید در سال ۱۳۹۷ تخریب شد.

وی اضافه کرد: در این تفاهم نامه ساخت ساختمان مدرسه با شرکت و محوطه، خانه سرایداری و تجهیز مدرسه با نوسازی بوده است و این شرکت به دلیل مشکلات مالی پروژه را یک سال با تأخیر در سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرد.

بهمنی ادامه داد: این شرکت بعد از ۴ سال ساختمان مدرسه را آماده کرده و امروز در تیرماه ۱۴۰۱ حدود یک سال و نیم است که این مدرسه برای استفاده دانش آموزان در انتظار یک محوطه و خانه سرایداری است.

وی با اشاره به بازدید میدانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر از این مدرسه گفت: طبق قول این بزرگواران دانش آموزان عزیز در سال تحصیلی پیش رو بتوانند از مدرسه استفاده کنند.

نظرات بینندگان
مریم بهمنی
|
-
|
پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
امیدواریم مشکل دانش اموزان حل بشه
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر