جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۱۱۲
پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

فکرشهر: مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: واحدهای صنفی استان به استناد ماده 17 قانون نظام صنفی و بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی مرکز استان، ملزم به رعایت شئونات اسلامی و پوشش حجاب مناسب هستند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، مهدی صفوی در دومین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان در سال جاری افزود: رعایت حجاب و عفاف در تمامی فروشگاه‌ها و اماکن صنفی از وظایف کلیه واحد های صنفی بوده و چشم پوشی از آن زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و انحرافات فرهنگی خواهد بود  که جبران آن زمانبر است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع عنوان کرد: بی‌حجابی پدیده‌ای نامطلوب است که دشمنان بطور جد به دنبال ترویج آن در جامعه اسلامی بوده و لازم است در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در همه واحدهای صنفی که محل آمد و شد آحاد جامعه است به این شئونات توجهی خاص داشت و جهت اجرای این امر مهم، ضروری است با آموزش و توجیح در برخورد با افراد به گونه‌ای عمل شود که اثرگذار و مانع از رشد بی‌حجابی در جامعه شود.

صفوی ن بیان کرد: جهت تسهیل و همکاری بیشتر در این خصوص، کارت ناظرین افتخاری توسط اداره کل صمت استان برای فعالین اجتماعی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر صادر خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر