جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مراسم جشن فارغ تحصیلی دانشجویان دانشگاه های پیام نور و علمی و کاربردی برازجان با حضور فرماندار دشتستان و خانواده دانشجویان در تالار نگین دشتستان برگزار شد .\n\nبه گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در این آیین ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) ،حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) و تبریک فارغ التحصیلی دانشجویان ،گفت: جهل مرموزترین دشمن پیشرفت توانایی ،دانایی ، رهایی و شکوفایی بشر است .
کد خبر: ۱۱۷۲۹
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۸

فکرشهر: مراسم جشن فارغ تحصیلی دانشجویان دانشگاه های پیام نور و علمی و کاربردی برازجان با حضور فرماندار دشتستان و خانواده دانشجویان در تالار نگین دشتستان برگزار شد .

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در این آیین ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) ،حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) و تبریک فارغ التحصیلی دانشجویان ،گفت: جهل مرموزترین دشمن پیشرفت توانایی ،دانایی ، رهایی و شکوفایی بشر است .

\n\n

فرماندار دشتستان با تاکید براینکه علم و دانش، کلید و اساس بالندگی و توسعه است ، تصریح کرد : بشریت امروز و زیست اجتماعی ما به ارتقاء جایگاه آگاهی نیاز دارد ،این هدف والا از بستر آموزش و از مسیر مدرسه و دانشگاه می گذرد .

\n\n

وی در پایان از اساتید و دانشجویان هشت مرکز آموزش عالی دشتستان خواست تا سهم بیشتری در تولید علم و فناوری و تربیت نیروی متخصص و کارآمد داشته باشند. 

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر