چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی دشتستان خبر داد:
به گزارش فکرشهر، سرهنگ حمید رضا انصاری افزود: باتوجه به دست کاری و غیر ایمن شدن مخزن یاد شده این خودرو صبح امروز در جایگاه سی ان جی شبانکاره در زمان سوخت گیری گاز منفجر شد...
کد خبر: ۱۱۷۵
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: بجای گاز 50کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در کپسول سی ان جی یک دستگاه خودرو وانت جاسازی شده بود.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ حمید رضا انصاری روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: باتوجه به دست کاری و غیر ایمن شدن مخزن یاد شده این خودرو صبح امروز در جایگاه سی ان جی شبانکاره در زمان سوخت گیری گاز منفجر شد.

وی یادآورشد: با حضور به موقع نیروی انتظامی، آتش نشانی، شهرداری شبانکاره و امداد گاز گاز جایگاه فوری قطع شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اضافه کرد: با حضور ماموران نیروی انتظامی به باک خودرو مشکوک شدند که با بررسی های بعمل آمده در باک خودرو 50 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک جا سازی شده بود که براثر انفجار در محیط پراکنده شد که با محاصره منطقه مواد جمع آوری شد.

مسوول شرکت تلاشگران نوآوران لیان بوشهر نیز گفت: براثر این انفجار خسارتهای زیادی به جایگاه سی ان جی شبانکاره وارد شد که میزان آن به وسیله کارشناسان مشخص می شود.

بنیامین نعمتی افزود: در این حادثه تنها دو نفر زخمی شدند که به وسیله اورژانس 115 به برازجان انتقال یافتند.

وی علت حادثه را دست ساز بودن کپسول گاز ماشین سایپا ذکر کرد.

نعمتی با بیان اینکه حال مصدومان خوب است یادآور شد: تنها یک خودرو 206 در همان حین در حال سوختگیری بود که متحمل خسارت شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر