جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۷۳۹
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: هشت مرکز خدمات جامع سلامت این شهرستان برای تزریق دز چهارم (یادآور) واکسن کرونا آماده فعالیت شدند.

به گزارش فکرشهر، دکتر عصمت حیدری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مرکز خدمات جامع سلامت سیدالشهدا(ع) مستقر در شبکه بهداشت و درمان و امام علی النقی (ع) در محله سادات گناوه ، بندرریگ و روستاهای مال خلیفه، محمدصالحی، شول، چهارروستایی و محمدی برای تزریق واکسن در سطح این شهرستان پیش بینی شده است.

وی اظهارداشت: باتوجه به افزایش مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در کشور و استان بوشهر، تزریق دز یادآور به منظور بالابردن سطح ایمنی جامعه در پیشگیری از افزایش این بیماری برای گروه‌های سنی مختلف واجد شرایط، ضرورت دارد.

حیدری ادامه داد: واجدین شرایط می توانند برای دریافت واکسن به مراکزی که در سطح شهر و روستاهای این شهرستان درنظرگرفته شده است، مراجعه کنند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: همه افراد ۱۸ سال به بالا در صورتی که ۶ ماه از تزریق نوبت قبلی واکسن کرونا آنها گذشته است، در اسرع وقت به تزریق نوبت یادآور اقدام کنند.

وی افزود:  تمامی افرادی که تاکنون نوبت اول یا دوم واکسن را تزریق نکردند، اقدام به دریافت  یا تکمیل واکسیناسیون خود کنند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه یادآورشد: ساعات مراجعه به مرکز خدمات جامع سلامت سیدالشهدا (ع) ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷ تا ۲۰ ، امام علی النقی (ع) گناوه ۸ تا ۱۳، ، بندرریگ و روستاهای مال خلیفه، محمدصالحی ، شول ، چهارروستایی و محمدی ۸ صبح تا ۱۲ تعیین شده است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر طبق آخرین رنگ بندی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر