پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۰۳۰
سه‌شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت:عملیات امداد پزشکی به خدمه تانکر در نزدیکی بندر عسلویه و «آمبر» در خارگ با موفقیت انجام شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد شکیبی نسب عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با حضور سریع و به موقع تیم امدادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، عملیات امداد پزشکی به خدمه تانکر سرنا با موفقیت انجام شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: در پی اعلام اضطرار شناور یادشده که در مسیر خارگ به بندرعباس در حال تردد بود با مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی در عسلویه، مبنی بر نیاز پزشکی یکی از خدمه (درد شدید در ناحیه کلیه)، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام شد و شناور ناجی ۱۸ از بندر دیر به منطقه اعزام شد.

وی گفت: با رسیدن شناور ناجی ۱۸ به موقعیت اعلام شده، بلا فاصله اقدامات اولیه صورت گرفت و فرد بیمار از شناور تحویل گرفته شد و در اسکله بندر دیر، تحویل عوامل اورژانس شد.

عملیات امداد پزشکی به خدمه تانکر «آمبر»

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در پی اعلام اضطرار شناور آمبر در لنگر گاه خارگ با مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ، مبنی بر نیاز پزشکی یکی از خدمه (درد شدید در ناحیه کلیه)، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام شد و شناور ناجی ۹ به منطقه اعزام شد.

شکیبی نسب افزود: با رسیدن شناور ناجی ۹ به موقعیت اعلام شده، بلا فاصله اقدامات اولیه صورت گرفت و فرد بیمار از شناور تحویل گرفته شد و در اسکله مروارید جزیره خارگ، تحویل عوامل اورژانس شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر