پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس استاندارد شهرستان گناوه گفت: هفت واحد تولیدی تیرچه‌بلوک در گناوه به‌دلیل فعالیت غیرمجاز و استفاده از آب‌شور در فرآیند تولید بسته شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، قدرت‌الله شاهین‌زاده ظهر امروز در نشست با مسئولان گناوه گفت: واحدهای تولیدی غیرمجاز که به‌دلیل رعایت نکردن اصول استاندارد به تولید تیرچه و بلوک می‌پرداختند، شناسایی و از فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۲
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۰

فکرشهر: رئیس استاندارد شهرستان گناوه گفت: هفت واحد تولیدی تیرچه‌بلوک در گناوه به‌دلیل فعالیت غیرمجاز و استفاده از آب‌شور در فرآیند تولید بسته شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، قدرت‌الله شاهین‌زاده ظهر امروز در نشست با مسئولان گناوه گفت: واحدهای تولیدی غیرمجاز که به‌دلیل رعایت نکردن اصول استاندارد به تولید تیرچه و بلوک می‌پرداختند، شناسایی و از فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

\n\n

رئیس استاندارد شهرستان گناوه اظهار کرد: پیش‌ از این به این واحدهای تولیدی اخطارهای کتبی ابلاغ‌ شده بود، اما با توجه به اتمام مهلت قانونی و عدم توجه برخی واحدها، نسبت به پلمپ هفت‌ خط تولید اقدام شد.

\n\n

به نوشته ی فارس، شاهین‌زاده یادآور شد: طبق بررسی‌های صورت‌گرفته این واحدهای تولیدی از آب‌‌شور استفاده می‌کردند، که این اقدام موجب سستی و کاهش مقاومت مصالح تولیدی می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر