سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۱ میلیون نفر عضو تعاونی‌های کشور هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید حمید کلانتری ظهر چهارشنبه در جشنواره امتنان و همایش تخصصی کارآفرینی و اشتغال استان بوشهر اظهار داشت: توسعه تعاونی‌ها یکی از اولویت‌های دولت است و در این راستا طرح‌های حمایتی بسیار خوبی اجرا می‌شود.\n\nوی به فعالیت ۱۰۰ هزار تعاونی در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: ۱۱ میلیون نفر در این تعاونی‌ها عضویت دارند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار فرصت شغلی نیز توسط این تعاونی‌ها ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۱۸۳۸
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷

فکرشهر: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۱ میلیون نفر عضو تعاونی‌های کشور هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید حمید کلانتری ظهر چهارشنبه در جشنواره امتنان و همایش تخصصی کارآفرینی و اشتغال استان بوشهر اظهار داشت: توسعه تعاونی‌ها یکی از اولویت‌های دولت است و در این راستا طرح‌های حمایتی بسیار خوبی اجرا می‌شود.

\n\n

وی به فعالیت ۱۰۰ هزار تعاونی در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: ۱۱ میلیون نفر در این تعاونی‌ها عضویت دارند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار فرصت شغلی نیز توسط این تعاونی‌ها ایجاد شده است.

\n\n

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تلاش‌های دولت برای تحقق منویات رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: رونق اقتصادی و کاهش مشکلات بخش کسب و کار یکی از اولویت‌های مهم این وزارت‌خانه است.

\n\n

کلانتری همچنین از تلاش ویژه برای بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های کشور برای دست‌یابی به اهداف اقتصاد مقامتی خبر داد و خاطرنشان ساخت: گسترش فرهنگ کارآفرینی و تعاون را به صورت جدی در دستور کار داریم.

\n\n

گنجاندن درس تعاون در واحدهای دانشگاهی

\n\n

وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید برنامه‌ریزی خوبی در زمینه توسعه تعاون در سطح کشور دارد و به منظور خودکفایی و ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی کارگروهی در سطح کشور تشکیل و فعالیت خواهد کرد.

\n\n

به نوشته ی مهر، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته برای ورود دانشجویان به عرصه کارآفرینی، اضافه کرد: توافقنامه وزارت تعاون و دانشگاه آزاد در این زمینه امضا شده است.

\n\n

وی ادامه داد: به منظور نهادینه شدن موضوع تعاون و کارآفرینی در دانشگاه‌ها، پیشنهادی را به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای قرار گرفتن سه واحد درسی با موضوع مدیریت تعاون را ارائه کرده‌ایم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر