جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۵۷۸
سه‌شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۱

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر ۹۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، دکتر حسن ملکی زاده اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته ۵۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی از سیر صعودی بیماری کرونا در استان بوشهر خبر داد و افزود: متأسفانه در حال حاضر پنج بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت یک فوتی جدید کرونایی در استان بوشهر خبر داد و گفت: متأسفانه امروز یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت رسید که دارای بیماری زمینه‌ای دیابت و فشارخون بالا بوده است.

دکتر ملکی زاده تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲ هزار و ۱۷۳ نفر از هم استانی‌های عزیزمان به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۵ هزار و ۹۹۹ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران، 4 امرداد 1401

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ هزار و ۳۵ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و ۴۱ بیمار نیز در این بازه زمانی جان باختند.

به گزارش انتخاب، از دیروز تا امروز چهارم مرداد ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۳۴۸ هزار و ۹۶۳ نفر رسید.

مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۷۵۸ نفر رسید و اکنون یک هزار و ۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۷۴ هزار و ۹۹۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۷۴ هزار و ۵۱۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۷۶۰ هزار و ۱۸۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۲۰۸ نفر دُز دوم و ۲۹ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۱۸۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۲ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۵۷۹ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۱۰ هزار و ۶۶۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

اکنون ۵۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر