سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۹۴۲
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶

فکرشهر: رئیس انجمن آزمایشگاه‌های همکار استاندارد در استان بوشهر گفت: از مجموع ۲ هزار و ۷۰۰ استاندارد اجباری آزمون ۹۰ درصد آنها دراین استان قابل انجام است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سیدحسین رضوی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این انجمن آزمایشگاهی با ظرفیت بسیارخوب آماده همکاری با سازمان غذا و دارو و اموال تملیکی است.

وی بیان کرد: هم اکنون ۴۰ آزمایشگاه همکار استاندارد در استان بوشهر فعال هستند که از به روزترین تجهیزات آزمایشگاهی دنیا برخوردار هستند به نحوی که بوشهر در زمان حاضر یکی از قطب‌های آزمایشگاهی کشور است.

رضوی ادامه داد: انجمن آزمایشگاه‎های همکار استاندارد استان بوشهر آمادگی خود را به دانشگاه علوم پزشکی و سازمان غذا و دارو و همه ادارات و نهادها برای همکاری اعلام کرده تا در سریع ترین زمان جواب آزمایش کالاها با بهترین کیفیت داده شود که این خدمتی ارزشمند برای شتاب‎‌بخشی به فعالیت های اقتصادی است.

وی افزود: آزمایشگاه‌های استان بوشهر با استفاده از نیروهای متخصص بومی در حوزه‌های انرژی، ایمنی، سلامت، محیط زیست و غذا و دارو فعالیت دارند که هم اکنون فعالان اقتصادی و دیگر بخش های استان های دیگر کشور نیز از این امکانات استان بوشهر استفاده می کنند.

در استان بوشهر ۴۰ شرکت فعال در زمینه خدمات آزمایشگاهی و تست کالاهای صادراتی، وارداتی و تولیدی به عنوان همکار سازمان ملی استاندارد فعالیت می کنند که  این ظرفیت‌ها بوشهر  را به عنوان قطب صنعت آزمایشگاهی کشور معرفی کرده است.

این شرکت‌ها با سرمایه‌‍‌گذاری یکهزار میلیارد تومانی تاکنون زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کرده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر