پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۰۷۰
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت: شورای اسلامی شهر در چارچوب اختیارات قانونی خود از هیئت‌های مذهبی و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) حمایت می‌کند.

به گزارش فکرشهر، یوسف وطن دوست در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر در چارچوب اختیارات قانونی خود از هیئت‌های مذهبی و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) حمایت می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم ویژه ماه محرم افزود: برگزاری مراسم ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفای حضرت در جزیره خارگ قدمت بسیار دیرینه ای دارد.

وی با اشاره به تحت تأثیر قرار گرفتن مراسم محرم در سال‌های گذشته به دلیل بیماری کرونا گفت: در طی دو سال اخیر به دلیل بروز پاندمی کرونا اجرای مراسم تحت تأثیر این بیماری بود که به لطف خدا و خدمات و همت دولت در اجرای واکسیناسیون بیماری کرونا و کاهش روند ابتلاء به این ویروس امسال این مراسم به صورت حضوری و با حضور پر شور مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

یوسف وطن دوست در پایان گفت: با درخواست هیئت امنای مسجد امیر المومنین علی (ع) و مصوبه شورای اسلامی شهر مساعدت مالی جهت تعمیر و نوسازی ادوات آئین عزاداری سنتی به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر