جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ حسین عباسی خبرداد:
فکرشهر: شهردار ابپخش می گوید در هفته دولت امسال، بزرگترین پروژه های عمرانی را در بین شهرداری های استان به مرحله افتتاح خواهد رساند...
کد خبر: ۱۱۹۵۰
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: شهردار ابپخش می گوید در هفته دولت امسال، بزرگترین پروژه های عمرانی  را در بین شهرداری های استان به مرحله افتتاح خواهد رساند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهندس حسین عباسی در جمع خبرنگاران پیرامون این پروژه ها اظهار داشت: تکمیل بلوار غدیر با براورد هزینه 900 میلیون، افتتاح چهار زمین چمن مصنوعی در محله های درواهی قلایی و بهرام اباد با براورد هزینه یک میلیارد تومان، افتتاح دو پارک محله ای با براورد هزینه 420 میلیون تومان و البته در صورتی که بتوانیم پارک محله ای بهرام اباد را سریعا شروع کنیم سه طرح اصلی آماده ی بهره برداری در هفته ی دولت سال 94 شهرداری آبپخش می باشد.

\n\n

وی ادامه داد: پیاده روسازی بلوار امام خمینی، بلوار وحدت، بلوار انقلاب و خیابان شهدا با براورد هزینه مجموع 500 میلیون بصورت فاز به فاز، زیر سازی و اسفالت بیش از 60000 متر مربع از معابر شهر با براورد هزینه دو میلیارد و پانصد میلیون تومان و تکمیل پارک محله ای خیابان ناصر خسرو با نصب مجموعه بازی ویژه کودکان نیز دیگر طرح های تکمیل شده تا هفته ی دولت خواهد بود.

\n\n

مهندس عباسی با بیان این که از طرح های فوق به غیر از پارک محله ای بهرام اباد و 300 میلیون سفر استاندار برای بلوار غدیر، مابقی اعتبار استانی ندارند، اظهار داشت: این پروژه ها جز طرح های داخلی شهرداری میباشند که از  محل درامدهای شهرداری و اعتبارات ارزش افزوده  تامین اعتبار خواهند شد.

\n\n

وی تاکید کرد: با همکاری و تلاش پرسنل، این طرح ها در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر