جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در استان بوشهر گفت: با حکم مقام قضایی افزون بر سه میلیون عدد مواد محترقه در این شهرستان امحاء شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ کرم دشتیان افزود: اواخر سال گذشته حدود سه میلیون و 18 هزار عدد انواع مواد محترقه توسط ماموران انتظامی در شهرستان کنگان کشف و ضبط شد که امروز و با حکم مقام قضایی این مواد امحاء شد.\n\nوی گفت: در کنار این مواد محترقه 40 دستگاه رسیور ماهواره ، 100 ثوب لباس ، 43 شیشه شربت نیروزا ، 14 هزار عدد کپسول نیروزا و مقادیری ادکلن از قاچاقچیان کشف و ضبط شده بود.
کد خبر: ۱۱۹۶۶
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در استان بوشهر گفت: با حکم مقام قضایی افزون بر سه میلیون عدد مواد محترقه در این شهرستان امحاء شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ کرم دشتیان افزود: اواخر سال گذشته حدود سه میلیون و 18 هزار عدد انواع مواد محترقه توسط ماموران انتظامی در شهرستان کنگان کشف و ضبط شد که امروز و با حکم مقام قضایی این مواد امحاء شد.

\n\n

وی گفت: در کنار این مواد محترقه 40 دستگاه رسیور ماهواره ، 100 ثوب لباس ، 43 شیشه شربت نیروزا ، 14 هزار عدد کپسول نیروزا و مقادیری ادکلن از قاچاقچیان کشف و ضبط شده بود.

\n\n

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان ارزش ریالی این کشفیات را افزون بر 10 میلیارد ریال عنوان کرد.

\n\n

وی در ادامه به بخشی از عملکرد نیروی انتظامی در دو ماه اول سال جاری اشاره و اظهار کرد: میزان وقوع جرم در کنگان نسبت به مدت مشابه درسال قبل کاهش 13 درصدی داشته است.

\n\n

سرهنگ دشتیان گفت: میزان کشفیات نیز در این مدت هفت درصد بیشتر از مدت مشابه درسال گذشته است.

\n\n

وی در پایان به موضوع تصادفات رانندگی نیز اشاره و گفت: میزان تصادفات منجر به فوت در دو ماهه اول سال جاری ، نسبت به این مدت در سال قبل 80 کاهش یافته است.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر