سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مردم شهرستان دشتی استان بوشهر خواستار از سرگیری تنها کشتارگاه تعطیل شده شهر خورموج مرکز این شهرستان شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، آنان با مراجعه به خبرنگار گفتند: چند ماه است که به دلیل تعطیلی تنها کشتارگاه این شهرستان در زمینه تهیه گوشت گرم با مشکل جدی رو برو هستیم و به ناچار با صرف هزینه و وقت به شهرستان های همجوار مسافرت می کنیم.\n\nمحمد حسین دشتی اظهارکرد: چند ماه است که تنها کشتارگاه شهرخورموج به دلیل مشکلات بهداشتی تعطیل و راه اندازی مجدد نشده است.
کد خبر: ۱۱۹۸۵
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: مردم شهرستان دشتی استان بوشهر خواستار از سرگیری تنها کشتارگاه تعطیل شده شهر خورموج مرکز این شهرستان شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آنان با مراجعه به خبرنگار گفتند: چند ماه است که به دلیل تعطیلی تنها کشتارگاه این شهرستان در زمینه تهیه گوشت گرم با مشکل جدی رو برو هستیم و به ناچار با صرف هزینه و وقت به شهرستان های همجوار مسافرت می کنیم.

\n\n

محمد حسین دشتی اظهارکرد: چند ماه است که تنها کشتارگاه شهرخورموج به دلیل مشکلات بهداشتی تعطیل و راه اندازی مجدد نشده است.

\n\n

وی اضافه کرد: به همین دلیل هم اکنون بیشترمردم این شهرستان گوشت گرم مورد نیاز خود را از قصابان خانگی که کشتارغیرمجاز دارند تهیه می کنند که ممکن است به دلیل نبود نظارت بهداشت و دامپزشکی شهرستان دارای عوارض بهداشتی نیز باشند.

\n\n

یک خانم خانه دار اظهارکرد: ازشهرداری ومسوولان که زحمات زیادی برای عمران شهرکشیده اند انتظار داریم این کشتارگاه را نیز راه اندزی کنند.

\n\n

خدیجه محمدی افزود: برای شهرستان 80 هزارنفری دشتی وشهرخورموج زیبنده نیست که چندماه تنها کشتارگاه دام آن تعطیل باشد ومردم از تهیه گوشت گرم محروم شوند.

\n\n

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان دشتی نیز با تائید تعطیلی چندماهه تنها کشتارگاه دام خورموج گفت: بیش ازشش ما ه است که تنها کشتارگاه دام شهرخورموج به دلیل مشکلات بهداشتی تعطلیل شده است.

\n\n

دکترمحمدرضا عباسی افزود: روزانه دراین کشتارگاه بیش از 20 راس دام کشتار می شد و هفت قصابی شهرخورموج گوشت مورد نیاز مردم را از این کشتارگاه تهیه می کردند.

\n\n

عباسی اضافه کرد: این کشتارگاه دارای قدمت بیش از45 ساله است و نیاز به تعمیرات اساسی برای رعایت اصول اولیه بهداشتی داشت که شهرداری خورموج درحال انجام این تعمیرات وحل مشکلات بهداشتی کشتارگاه است. 

\n\n

عباسی خواستار تسریع درعملیات تعمیرات این کشتارگاه برای حل مشکل کشتاردام در شهرستان دشتی شد.

\n\n

عباسی اضافه کرد: دراین مدت بیشتر قصابان خانگی به صورت غیرمجاز درمنازل کشتار دارند وتاکنون دو قصابی نیز به دلیل کشتار غیرمجاز تعطیل وبه مراجع قضایی ارجاع شدند.

\n\n

شهردارخورموج گفت: کشتارگاه دام خورموج دارای مشکلات اساسی است و اداره دامپزشکی ایرادات زیادی درزمینه مشکلات بهداشتی آن مطرح کرده است.

\n\n

احمد شیخیانی افزود: کارتعمیرات اساسی این کشتارگاه در دست اجراست وامیدواریم بزودی تکمیل ومورده بهره برداری قرارگیرد.

\n\n

شیخیانی اضافه کرد: شهر خورموج نیاز به یک کشتارگاه دام جدید ونوساز دارد واین شهرداری آماده هرنوع همکاری با بخش خصوصی برای احداث کشتارگاه جدید در شهرخورموج می باشد.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر