جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به گسترده بودن و جمعیت بالای این شهرستان، احداث پست های برق جدید دربخش های دورافتاده آن بویژه ارم وبوشکان ضروری است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد درنشست با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر افزود: مردم این استان با محرومیت زیادی روبرو هستند و مسوولان باید با اهتمام بیشتری برای حل مشکلات آنان تلاش کنند.\n\nوی با اشاره به مشکلات برق درنقاط مختلف دشتستان یادآورشد: باید با احداث به پست های جداگانه از مشکل افت برق در نقاط محروم این شهرستان جلوگیری کرد.
کد خبر: ۱۲۰۰۱
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به گسترده بودن و جمعیت بالای این شهرستان، احداث پست های برق جدید دربخش های دورافتاده آن بویژه ارم وبوشکان ضروری است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد درنشست با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر افزود: مردم این استان با محرومیت زیادی روبرو هستند و مسوولان باید با اهتمام بیشتری برای حل مشکلات آنان تلاش کنند.

\n\n

وی با اشاره به مشکلات برق درنقاط مختلف دشتستان یادآورشد: باید با احداث به پست های جداگانه از مشکل افت برق در نقاط محروم این شهرستان جلوگیری کرد.

\n\n

موسوی نژاد اضافه کرد: در این ارتباط با برگزاری جلسات با وزیر نیرو برای مشکلات برق مردم و تامین اعتبار برای احداث پست های جدید دردشتستان تلاش خواهم کرد.

\n\n

http://www.uplooder.net/img/image/80/729f5cdbd3d9079d97077ace0455d6a8/IMG-20150529-WA0018e.jpg

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس با تاکید بر لزوم تسریع در راه اندازی سریع پست برق محله فرهنگیان شهر برازجان بیان کرد: باید برای بخش ها و روستاها و محلات جدید در شهرستان فکر اساسی کرد تا با اضافه کردن پست های برق جدید بار از روی خط های دیگر کمتر شود.

\n\n

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر با بیان این که 72درصد مصرف برق در این استان مربوط به مصارف خانگی است اظهارکرد: وضعیت مصرف برق در استان بوشهر امسال بسیار بالاتر رفته و مردم باید در مصرف آن بطور جدی صرفه جویی داشته باشند.

\n\n

امرالله پاراد ضمن تشکر از پیگیری های نماینده دشتستان در مجلس درزمینه تامین اعتبار برق برای این شهرستان درسال های گذشته گفت: امیدوارم نماینده دشتستان مثل همیشه با تلاش و پیگیری خود اعتبار لازم برای احداث پست پنجم شهر برازجان را تامین کند تا کار اجرایی آن در سال جاری آغاز شود.

\n\n

وی احداث یک پست برق در شهرهای تنگ ارم و بوشکان را برای سال آینده در دشتستان ضروری دانست وگفت: هم اکنون در زمینه برق در این مناطق با بحران جدی روبرو هستیم که احداث این پست ها کمک زیادی خواهد کرد.

\n\n

رییس اداره برق دشتستان گفت: درسال گذشته 81 دستگاه ترانس در این شهرستان نصب و500 کیلومترشبکه فشار متوسط احداث و بهسازی شد.

\n\n

احمد زمانی افزود: پست برق منطقه فرهنگ شهر برازجان نیز با دو شبکه هشت کیلومتری فشار متوسط امسال راه اندازی خواهد شد.

\n\n

وی یادآورشد: در سال گذشته 140 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه برق در دشتستان هزینه شد.

\n\n

زمانی ادامه داد: احداث پست های برق در یکی از بخش های تنگ ارم یا بوشکان کمک زیادی به کاهش بار خط های شهرستان دشتستان است.

\n\n

http://www.uplooder.net/img/image/93/2d7aeb85b9e10f76a9a12864faf9c4a2/IMG-20150529-WA0019.jpg

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر