پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۰۶۳
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای حضور در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری در این استان استقبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز دوشنبه به نقل از احمد محمدی زاده در نشست با سرمایه گذاران و فعالان حوزه اقتصادی استان بوشهر افزود: در همین راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان باید زمینه را برای حضور بیشتر صاحبان سرمایه با هدف اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال زا فراهم کنند.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با تاکید بر لزوم همکاری دو طرفه مسئولان دولتی و سرمایه‌گذاران بیان کرد: ضمن اینکه مسئولان دولتی باید حمایت موثری از سرمایه‌گذاران داشته باشند، سرمایه‌گذاران نیز باید قوانین و مقررات را رعایت کرده و از قانون عدول نکنند.

استاندار بوشهر افزود: اگر می‌خواهیم ریشه بیکاری خشکیده شود باید از تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت کنیم و برای ادامه کار آنها، زیرساخت مناسب فراهم و  از هر گونه سنگ اندازی پرهیز شود.

محمدی‌زاده  با بیان اینکه تعداد زیادی جوان تحصیلکرده بیکار در استان بوشهر وجود دارد که دچار افسردگی شده‌اند و اگر چاره‌ای اندیشیده نشود وضعیت بدتر می‌شود ادامه داد: امروز تلاش شده با برنامه ریزی مناسب زمینه برای جذب جوانان بومی در این استان فراهم شود.

استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد به نحوی که هر شهرستان این استان به یک‌کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و بزودی شاهد رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار در استان خواهیم بود.

محمدی زاده با اشاره به پیشرفت فیزیکی تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی در بندر بوشهر افزود: به طور تقریبی هر روز به پروژه تقاطع شهید سلیمانی سرکشی می‌کنم و روند پیشرفت فیزیکی آن را بررسی و مشکلات و معضلات پروژه را رفع می‌کنیم و انتظار دارم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بوشهر نیازمند هتل پنج ستاره با کیفیت است گفت: برای رونق گردشگری باید تمام موانع احداث هتل و اماکن اقامتی برطرف و نسبت به توسعه زیرساخت‌های گردشگری اهتمام ورزیم.

محمدی‌زاده خواستار توجه بیشتر به زیرساخت‌های درمانی شد و گفت: در حوزه درمانی با وجود تلاش‌هایی که برای افزایش تخت‌های بیمارستانی و جذب پزشکان متخصص انجام شده، نیازمند احداث بیمارستان با امکانات به روز هستیم و برای این مهم عزمی راسخ وجود دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر