جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۲۷۱
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس با اشاره به اینکه حوزه شمال استان بوشهر از لحاظ زیرساخت‌های درمانی ضعف‌های جدی دارد گفت: این بازدیدهای میدانی در حل مشکلات مؤثر است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری ظهر چهارشنبه در حاشیه بازید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوزه شمال استان بوشهر از لحاظ زیرساخت‌های درمانی ضعف‌های جدی دارد که پیگیری‌ها و بازدیدهای میدانی مسئولان موجب می‌شود تا مسائل و مشکلات به نحو بهتری منتقل و این بازدیدها در حل مشکلات مؤثر است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: برای بازدید و حل معضلات بهداشتی و درمانی استان بوشهر به‌ویژه شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم از معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت دعوت به عمل آمد که امروز بازدیدهایی از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها انجام شد.

وی گفت: در بازدید انجام شده امروز همراه با معاون وزیر بهداشت از بیمارستان گناوه، در حوزه درمان تعمیرات و تجهیزات و تعمیر کمبودهای شدیدی وجود دارد و خوشبختانه دید معاون وزیر برای رفع این کمبودها مثبت است و انگیزه پیدا کردند که با دیدن این موارد و ضعف‌ها پیگیری بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند و در جهت حل مشکلات تلاش بیشتری کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم شرایط و وضعیت حوزه سلامت بعد از این بازدیدهای صورت گرفته معاون وزارت بهداشت از مراکز درمانی بوشهر، گناوه و دیلم بهتر و مناسب‌تر از گذشته شود.

وی با اشاره به قول‌هایی که معاون وزیر در این بازدیدها برای حل مشکلات درمانی داده‌اند گفت: در این بازدید قول‌هایی داده شد که یکی از آنها تأمین آمبولانس برای گناوه است که تأمین می‌شود.

جمیری یادآور شد: در دیلم نیز حل مشکلات زیرساختی مانند برق و فاضلاب بیمارستان در دستور کار معاون توسعه وزیر بهداشت قرار گرفت.

وی ادامه داد: در گناوه دستگاه سی‌تی‌اسکن قرار شد تهیه شود و در خصوص دستگاه ام آر ای بیمارستان گناوه نیز مقرر شد بررسی‌های لازم صورت بگیرد و با توجه به شاخص‌ها موجود همکاری لازم صورت بگیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجوز اخذ شده دستگاه ام آر ای که پیش از این اعلام شده بود برای درمانگاه خیر ساز در گناوه بوده است که البته ام آر ای که در درمانگاه خیر ساز قرار است مستقر شود با تفاهم‌نامه‌ای که بسته‌ایم قرار شده با تعرفه دولتی به مردم ارائه خدمت دهد.

جمیری گفت: درمانگاه خیر ساز در دست ساخت است که بخشی از تجهیزات پزشکی آن نیز خریداری و آماده شده است و به کمک خیرین راه اندازی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر