جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جلسه هم اندیشی و همفکری جوانان و مسئولین بخش شبانکاره با هدف بهبود وضعیت منطقه و دریافت نظرات و پیشنهادات و همچنین پاسخگویی به انتقادات از سوی مسئولین مربوطه در محل بخشداری شبانکاره برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سایت گرنا نوشت: در این جلسه چند تن از جوانان دغدغه ها و نظرات خود را پیرامون مباحث مختلف از قبیل ورزش، اشتغال ، فضاهای تفریحی و ... عنوان داشتند .\n\nبخشدار شبانکاره ضمن تبریک هفته جوان به تمامی جوانان بخش شبانکاره بیان داشت باید از تمامی ظرفیت های جوانان استفاده کرد.
کد خبر: ۱۲۰۴۷
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۹

فکرشهر: جلسه هم اندیشی و همفکری جوانان و مسئولین بخش شبانکاره با هدف بهبود وضعیت منطقه و دریافت نظرات و پیشنهادات و همچنین پاسخگویی به انتقادات از سوی مسئولین مربوطه در محل بخشداری شبانکاره برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سایت گرنا نوشت: در این جلسه چند تن از جوانان دغدغه ها و نظرات خود را پیرامون مباحث مختلف از قبیل ورزش، اشتغال ، فضاهای تفریحی و ... عنوان داشتند .

\n\n

بخشدار شبانکاره ضمن تبریک هفته جوان به تمامی جوانان بخش شبانکاره بیان داشت باید از تمامی ظرفیت های جوانان استفاده کرد.

\n\n

\n\n

 
\nسلیمانی افزود پتانسیل بخش شبانکاره بخاطر داشتن سدرییسعلی دلواری یا قرار گرفتن در راه های مواصلاتی جنوب کشور نیست، پتانسیل اصلی بخش شبانکاره داشتن جوانان نخبه است که باعث سرآمد بودن انها می باشد.

\n\n


\n 
\nدر ادامه جوانان به بیان دغدغه ها پرداختند خیلی از جوانان از نبود فضاهای ورزشی و نبود امکانات گلایه کردند. در ادامه گروه هنری تئاتر آفرینش از نبود اولین و ابتدایی ترین نیاز گروه تئاتر به شدت از مسولین انتقاد کردند.

\n\n

\n\n

\n\n

 
\nجوانان فعال مدنی با پیشنهاذ اینکه تمامی ادارات بخش شبانکاره حداقل یک مشاور جوان را به صورت رسمی داشته باشند تا بتوان از ظرفیت های جوانان استفاده کرد این پیشنهاد مورد قبول همه قرار گرفت و بخشدار شبانکاره قول دادند این پیشنهاد حتما عملی خواهد شد.

\n\n

رییس اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه این اداره همیشه بر روی جوانان باز است اعلام آمادگی کرد که در هر زمان پذیرای جوانان باشد.

\n\n

\n\n

 

\n\n

شهردار شبانکاره و رییس آموزش و پرورش شبانکاره خواستار حضور جوانان در کنار خود شدند و شهردار شبانکاره از پرداخت هزینه های مکان برای اجرای گروه هنری تئاتر شدند.

\n\n

 

\n\n


\n 
\nدکتر قربانی رییس دانشگاه پیام نور شبانکاره از تخصیص مکانی برای تمرین گروه تئاتر شهر خبر داد و بیان داشت حاضر به همکاری با تمام جوانان فعال شهر هستند.
\nیکی از نکاتی که هم از سوی جوانان و هم از سوی مسئولین بدان تاکید داشتند افزایش روحیه کار مشارکتی ست ؛البته ضعف در کار گروهی به یک مشکل فراگیر در جامعه ایران تبدیل شده که موانع زیادی را در راه پیشرفت ایجاد کرده است.
\nدر پایان جلسه جوانان ضمن تشکر از مسئولین ابراز امیدواری کردند با افزایش روحیه تعامل جوانان و مسئولین مشکلات و دغدغه ها در بخش رفع گردد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر